Reaph (John)

Gezien de steun die Mo de afgelopen maanden van jullie gehad heeft en de steun die ik momenteel van jullie krijg, hebben mij het gevoel gegeven dat ik er niet omheen kan om ook een account op KoK aan te maken en zo - zij het af en toe - zaken te posten over onze jongste telg en overig grut dat Mo anders gedaan had.

:hug: wat vind ik dát dapper van je :-*

Kan nu ook tegen jou persoonlijk zeggen dat ik zo trots op jou ben hoe je met alles om bent gegaan, en nog steeds doet…

Heel heel veel sterkte de komende tijd…

En, het geldt nog steeds: als er ook maar íets is dat we kunnen doen… :hug:

liefs,

Jiska (mei-mama)

john, je verdient een ontzettend warm welkom!

jemig, wat heb jij iedereen verbaasd doen staan met je logs die hier af en toe geplaatst werden en die zo ontzettend getuigden van een ongekende hoeveelheid liefde voor mo en voor de kinderen, en van een ongekende kracht.

Ik heb grote bewondering voor je, en wens je een heel mooi afscheid dinsdag.

Krijg er een beetje kippevel van!

Van harte welkom hier, ik hoop dat je hier een beetje steun vind, die jullie nu wel zo hard kunnen gebruiken!

Gecondoleerd met het zware verlies.

Ook al kende ik jullie gezin niet zo goed, jullie verhaal heeft me wel aangegrepen.

En natuurlijk ben ik ook benieuwd hoe het met jullie gaat!

Nogmaals welkom en wie weet tot koks.

Jen

John, welkom hoor!

Wat de anderen ook al zeiden; ik heb mateloze bewondering voor je!

John, een warm welkom. Ik wil jou en de kinderen heel veel sterkte en kracht toewensen komende dindag en de komende tijd…

Welkom hier John…

Heel veel sterkte deze dagen, maar ook vooral de dagen die daarna gaan komen.

Mijn gedachten gaan naar jullie uit.

Ook namens mij een warm welkom.

Gecondoleerd met jullie verlies :hug: heel veel sterkte de komende tijd :hug:

Hier ook… Het is me een eer John…

Ook ik heb erg meegeleeft met Mo en jullie… Denk ook aan jullie en heb ook ontzettende bewondering voor je! De kinderen hebben geluk met zo een goede vader. Heel veel sterkte aankomende periode, nu, en later…

Welkom hier.

Ik sluit me bij de rest aan, van harte welkom John. Gecondoleerd met je verlies en heel veel sterkte voor jou en de kids.

welkom en heel veel sterkte…er zijn eigenlijk geen woorden voor

Welkom hier John!

Wat ben je toch een sterke vent!!

:hug: :hug: :hug:

En via deze weg nogmaals gecondoleerd…

Welkom en heel veel sterkte gewenst :hug:

Dag John, een hart-elijk welkom voor jou en de kids.

We kennen mekaar niet, maar toch is er een gevoel van: eigenlijk ken ik je wel, via Mo en vooral de updates die je gaf over haar.

Ik zou je omschrijven als een “grote mijnheer”. En dat is zeker en vast alleen maar positief bedoeld.

Wil ook hier mijn oprechte deelneming betuigen voor jullie !

:cry: :cry:

liefs

Gerda

jeetje joh. John, welkom!

Ik ben er stil van dat je je hier hebt aangemeld en het ontroert me diep. Wat een kanjer ben je!

Hopelijk mag je ervaren dat de steun aan jou en je gezin blijft en dat Mo in ieders hart zit.

Heel veel sterkte in de komende dagen en een ‘mooi’ afscheid toegewenst a.s. dinsdag.

:hug:

Hartelijk welkom John! Wat moedig dat je dit doet.

Wil jullie condoleren met dit enorme verlies. :cry:

Hallo John…

Een warm welkom is jou zeker gegunt hierbij ons op het Forum.

Ik vindt ook dit weer een daad uit kracht en moed… zo knap dat je je aanmeld. :thumbup:

Ik denk dat je zeker om jezelf moet denken en vanuit je eigen gevoel moet handelen.

Het forum leren kennen als het jou uitkomt … neem je tijd,doe je dingen volg je hart en gevoel en wij staan je bij waar we kunnen en waar jij wilt dat we je steunen.

Moedig hoor… welkom .

Tot miscchien lees, typs, en ziens met foto’s…

Liefs Bianca

Hallo John,

Ik vind het dapper van je dat je je aanmeld.

Wel fijn want zo kunnen we horen hoe het met jou en de kinderen gaat!!!

Heel veel sterkte nog de komende tijd!!!

Welkom John!

Ik hoop dat we jou met z’n allen ook veel steun kunnen bieden :-

Veel sterkte en kracht toegewenst :-