Realiteitsbesef,oplossing gevonden!

reat dat is geweldig nieuws zeg!!! :dance: :dance: :dance:

heerlijk zeg :dance: :dance: :dance: :dance:

doe mij ook maar zo een lampje :zzz: :mrgreen:

:thumbup: goed idee! Naar de winkel om een wonderlampje te kopen die nare dromen opvangt! :thumbup: Die onthoud ik , mocht het hier ook zover komen!

Fijn dat je eindelijk weer eens een nacht hebt doorgeslapen!

Wat fijn Reat!!!

Nu duimen dat het goed blijft gaan. Zzou heerlijk zijn voor je meisje en voor jou :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :-*

Helaas was de werking van het toverlampje verminderd, Esmée kwam er alweer 2 nachten achter elkaar uit. Máár, wel later in de nacht, en ze is niet bang meer.

Ik heb nu het campingbedje opgezet, daar past ze nog wel in, ook al zou het nooit voor vast zijn.

Waar ik bang voor was, is dus wel de reden…onze dame wil niet alleen zijn. Dus afgesproken dat als ze bang is, ze bij ons op de kamer in het campingbedje mag gaan liggen slapen, maar niet meer bij mama in bed omdat mama dan zo’n zere rug krijgt. Toen we op onze slaapkamer kwamen lag de dame heerlijk ontspannen te slapen in het campingbedje, in haar dikke dekbed gerold. Ze werd even wakker, keek mij gelukkig aan en zei: mama, ik hou van jou, nu ben ik eindelijk niet meer alleen en hoef ik niet bang te zijn. Mijn hart brak, dat arme poppie is dus gewoon bang om alleen te zijn en worsteld daar elke nacht mee. Het lampje heeft de ergste dromen en angsten wel weggenomen, maar niet het gevoel van eenzaamheid

En ik had het gewoon kunnen weten, ik ben ook een bangerik, altijd geweest, ook als kind al…

Ze heeft geslapen tot vanmorgen 7.00, en toen moest ik haar wakker maken…ik voel me zo dom…

Maargoed, voorlopig hebben we dit even en mag ze langzaam gaan wennen aan het alleen zijn. Back to basic, maar wel met een gelukkig,blij en uitgeslapen meisje.(en mama )

ahhh de schat … lekker dat ze nu lekker heeft geslapen

kan je langzamerhand dan weer afbouwen

tygo droomt de laatste tijd ook veel meer

hij had het laatst over spookjes… geen idee waar hij dat vandaan heeft

maar misschien op het kdv over gehad ofzo of met vriendjes spookje gespeelt… hier is nog geen spook voorbij gekomen iig

ik droomde ook al heel vlot en heftig

ik was in die tijd fan van bathman en mijn moeder zei dan altijd

roep bathman dan maar dan komt die je vast helpen

en idd de volgende nacht had bathman me gered :mrgreen:

Als ik jou verhaal lees dan moet ik denken aan de kleine van een van mijn vriendinnen. Zij was ook altijd bang als ze alleen op haar slaapkamer was, verder niet. Mijn vriendin is bij een helderziende geweest en het blijkt dat haar dochtertje geesten ziet. En die zaten dus in haar slaapkamer en daar werd ze bang van.

Haar dochtertje is nu 7; kan goed zeggen wat ze voelt, denkt en ziet en ze ziet dus nog steeds “een witte mevrouw” in de hoek van haar slaapkamer zitten.