Ik ben op het moment 39 + 1 weken zwanger en mijn lieve kat is de hele week al niet bij me weg te slaan. Normaal is ie ook heel lief bij me hoor maar als het zomer is ie vaak buiten en nu dus niet. Hij loopt me overal achterna en ligt nog geen meter van me af waar ik zit. Sinds een week dus. Ik vraag me af, zou hij voelen dat er wat aan zit te komen? Weet hij iets wat wij nog niet weten? Doen of deden jullie huisdieren iets waardoor je merkte dat ze doorhadden wat er aan de hand was?
Wij hebben een heel tam konijn en die loopt ook gewoon binnen los rond. Aan het einde van mijn zwangerschap kwam hij ook steeds meer op schoot zitten etc. Maar dat was denk ik de laatste 3 weken voor de ks, vanaf het moment dat ik er echt geen zin meer in had en wilde dat zoonlief geboren werd.
katten voelen dit zeker aan hoor
het is niet voor niets dat ze zeggen dat als je kat veel bij je komt liggen je wel eens zwanger kan zijn
toen ik zwanger van tyg was lagen ook alle katten bij me/op me behalve 1 die normaal altijd bij me lag die moest niks van me hebben
tot dat ik bevallen was toen was ze weer helemaal de oude en week ook geen moment van tygo zijn zijde
helaas is ze overleden maar tygo en zij waren echt hele goede maatjes van elkaar
Dat ik net zwanger was en hij nog op mijn buik erbij paste lag ie vaak de beeb warm te houden leek het wel, zo lief! Na een tijdje ging het niet meer want hij werd eraf geschopt door beeb! Toen was zijn gedrag een hele tijd gewoon en nu de laatste week is ie dus zo close! Zelfs met die hitte komt ie op bed bij me liggen, dat doet ie anders echt niet! Wel heel lief hoor! Grappig dat er meer mensen zijn met zulke voorbeelden. Soms denk ik dat ik het me verbeeld door de hormonen ofzo