Re: Wie kent dit jongetje?

Dat jongetje is inmiddels al meer dan een week terug bij zijn vader en ook is al meer dan een week bekent dat dit jongetje
Hannes Bergström is …

Ik denk dat deze oproep per kettingbrief is verzonden

Misschien een tip om eerst op vermist te kijken voordat er een oproep geplaatst wordt

Groeten Redroseangel

Je haalt mij de woorden uit mijn mond, redroseangel. Dit jongetje is al tijden herenigd met zijn ouders…

Nou ja…al tijden herenigd met zijn ouders…
Met zijn vader ja, zijn moeder is volgens mij overleden…

Het is toch prima dat met zo’n actie zijn identificatie gelukt is?

Het was ook niet een sneer naar Gabby,
Mijn excuses…Maar ik heb al 4 keer dit mailtje in mijn mailbox gehad, en ik snap niet dat mensen het klakkeloos doormailen zonder te checken.

Nogmaals mijn excuses…

En zeker goed dat hij weer terecht is…

Ja die mailing die blijft rond gaan en inderdaad het is beter eerst de site van Vermist te checken en dan pas verder te verspreiden…

Zijn moeder Cecilia wordt nog steeds vermist en waarschijnlijk is zijn oma overleden want die stond eerst ook op de site maar nu alleen zijn moeder nog maar…

Hoi Meiden,

Ik had het ook pas gechecked en nagevraagd en toen was er nog niets over bekend…
Goed dat hij terecht is…
Ik zal het bericht er wel weer afhalen…
Sorry voor de overlast hoor!

gr. Gabby

van mij had het mogen blijven staan hoor…
heb er verder geen probleem mee!

Je bedoelde het echt goed! :slight_smile:

Ik had ook mijn excuses aangeboden voor mijn reactie… :slight_smile:

THX Heleen,

En ik maar denken dat ik het allemaal nog zo goed had gechecked! Can happen!
Voor hetzelfde geld had je er iemand enorm mee kunnen helpen, and that’s what counts!

Gelukkig is het jongetje terecht, daar ging het uiteindelijk om!
Wel tof om te horen dat in ieder geval zijn vader en identiteit terecht is.
We duimen voor alle vermisten!

Dank jullie wel KOKforum dat jullie er in ieder geval voor open staan, want alle beetjes helpen!

Liefs Gabby ;D