raspen

Kids liggen in bed, dus heb net alvast het eten voorbereid voor vanavond.

Nu heb ik een dressing gemaakt, moest ik een citroen voor raspen…

Kan ik nou niet raspen, of ligt het aan dat ding? :think:

Ik heb zo’n staande rasp zeg maar, met 4 verschillende kanten.

Op de eerste plaats blijft bijna alles gewoon aan de rasp plakken, dus dat sta ik er dan naderhand vanaf te pulken met een saté-prikker :?

En op de tweede plaats krijg ik alles wat nog op de rasp zit er gewoon haast niet vanaf gespoeld met water :evil:



Laatst had ik ook iets geraspt, en daarna dat ding in de vaatwasser gezet… haal ik 'm er later uit, zit gewoon meer dan de helft nog aan dat ding :wall:



Herkenbaar… of moet ik me gauw in een hoekje gaan :oops: , omdat ik niet weet hoe ik goed moet raspen??

Ik geef vlot toe dat ik van alles ben… maar geen keukenprinses hoor :shifty:

Ligt aan je rasp :angel:



Ik kan ook niet raspen met zo’n huis-tuin-en-keuken rasp, heb nu voor citroenrasp, parmezaan etc. een MICROPLANE rasp en dat is echt een topding. Helaas errrug duur, dus ik heb er maar 2, zou liefst alle raspen vervangen voor die dingen :wink:

Microplanes dat zijn toch die laser geslepen raspen? Geniale dingen maar bloedje link zo scherp.



Goed gereedschap is het hele werk. :mrgreen:

Citroen raspen?



Bedoel je niet de citroenschil?? :think:

Meestal is alleen de schil nodig :wink: kan me voorstellen dat het anders een vies en plakkerig boeltje wordt, de binnenkant kun je beter persen :wink: :mrgreen:

@Marda wrote:

Citroen raspen?



Bedoel je niet de citroenschil?? :think:

Meestal is alleen de schil nodig :wink: kan me voorstellen dat het anders een vies en plakkerig boeltje wordt, de binnenkant kun je beter persen :wink: :mrgreen:




Dat bedoelde ik natuurlijk ook , de citroenschil :smiley:



Eisblume, heb ff gegoogled op jouw rasp… :drool: die wil ik ook :mrgreen:

Ik mag mezelf best een cadeautje geven omdat… Eh… Omdat ik volgende week onze jongste alweer 6maanden bv heb gegeven :inlove:

@marieke_dm wrote:

Ik mag mezelf best een cadeautje geven omdat… Eh… Omdat ik volgende week onze jongste alweer 6maanden bv heb gegeven :inlove:




Doe er ook meteen een blender, een stoomkoker, een actifry en een bijzondere keukenmachine bij…



Die heb je gezien je spoiler er nog bij verdient, dat is heel bijzonder hoeft ook echt niet bescheiden in spoiler :wink:

:clap: :clap: :clap:


  • respect!* :slight_smile:

@marieke_dm wrote:

Eisblume, heb ff gegoogled op jouw rasp… :drool: die wil ik ook :mrgreen:

Ik mag mezelf best een cadeautje geven omdat… Eh… Omdat ik volgende week onze jongste alweer 6maanden bv heb gegeven :inlove:


Doen :mrgreen: En idd wat Marda zegt: je hoeft dit niet een spoiler te zetten, daar mag je ook best trots op zijn :-*

Marieke, mooi cadeautje voor jezelf :thumbup: …

Goed gereedschap is het halve werk in de keuken!!