rare vlekken?

Hoi allemaal,

Nena krijgt sinds deze week normale Fr*so gemengd met comfort. Ze spuugt nu een stuk minder maar nog wel wat.

Nu haalde ik straks een shirtje uit de was (was dus gewassen) en daar zitten nu hele rare donkere vlekken in. Ik herken dit van Demi, dit had dit ook, ook alleen met comfort melk. Herkent iemand dit?

Zit er iets raars in ofzo? (Behalve JPBM) wat die vlekken veroorzaakt?

gr

muts

ik denk dat het wel de jbpm is!!! bij mij hetzelfde hoor!!!

Enne… krijg jij die vlekken er nog uit? (bij Demi lukte me dat niet dus veel moeten weggooien…)

Bericht van de fabrikant:

Wij horen vaker dat de comfort na spugen wat vlekken kan geven bij sommige kindjes. Het is niet bij alle kindjes het geval. Wij denken dat het te maken heeft met de inwerking van het maagzuur op de voeding. Alleen de comfort geeft namelijk geen vlekken. Ook is het zinvol om eens een ander wasmiddel te gebruiken mogelijk is dat nog van invloed. Het is goed, mocht uw kindje op de kleertjes spugen, om het kledingstuk direct in een sopje van vloeibaar wasmiddel te zetten zodat de vlek zich niet kan hechten.

Tja, ik kan toch moeilijk elke keer een shirt meteen uit gaan spoelen, blijf ik aan de gang.

gr

muts

GOH JEETJE!!

Ja nee das ook niet wat om gelijk alles te wassen… kep een spugertje dus dan BLIJF je wassen! Ik doe nou de donkere vlekken met vanisch…Ik moe thet alleen daarna super goed uitspoelen en flink wassen want mijn meisje is allergisch voor wasmiddel, laat staan die troep van vanisch…

Mijn meisje borrelt idd veel maagzuur op… en daar komen die vlekken dus van… WEL FIJN OM TE WETEN !!! dacht al dat het iets geks was

xxx

dus de vlekken die er na het wassen in zitten krijg jij er uit met Vanish?

Hier zijn het namelijk vantevoren geen vlekken en ik zie ook niet meer altijd aan het einde van de dag waar ze gespuugd heeft hoor!

gr

muts

ja ik krijg ze eruit… wel mee heel veel gepoets… dus de mooie kleertjes die doe ik wel … hydrodoeken gooi ik gewoon weg… ze spuugt niet zo heel veel meer… hou ook meer over nu hahahhahaa

xxx