rare vagina na bevalling...

is het normaal dat je 4 maanden na de bevalling nog steeds een hele wijde vagina hebt en als ik in de spiegel kijk dan zie je stukjes vlees hangen als ik pers komt er een beetje naar buiten.het voelt ook alsof er iets uitkomt af en toe…

ik ben zo bang dat het iets ernstigs is!

heb ook al blaasontsteking gehad en nu blijft het gevoel van blaasontsteking alleen is de urine schoon bij de dokter.

ben al bezig met bekkenbodemspieroefeningen…iemand ervaring hiermee??

geen ervaring mee, maar klinkt alsof je toch echt even moet bellen met je huisarts. Dit is niet iets waar je jaaren mee rond moet lopen meis.

Laat er naar kijken, hoe vreselijk je het ook zult vinden.

Idd bekkenbodemspieren trainen! En naar de HA. Het kan heel onschuldig zijn. Je vagina veranderd wanneer je bent bevalllen, en de vorm moet er weer een beetje inkomen.

Hier heeft alles tot zeker 9 maanden na de bevalling ‘raar’ gevoeld. Hechtingen hebben daar niet bij geholpen natuurlijk want uitscheuren is niet echt prettig. Niet echt last van gehad want alles was wel goed gehecht. Bekkenbodemoefeningen kunnen helpen en je kunt ze al zittend achter de PC doen. Doe ze wel ‘goed’ (tena heeft een dvdtje erover :thumbup: ) maar als je het gevoel hebt dat ook dat niet helpt kun je je HA of gyn laten nakijken of je baarmoeder niet wat verzakt is. Ook dit kunnen ze verhelpen, hoe precies weet ik niet maar mocht dat het geval zijn leggen ze je dat vast ook netjes uit.

als het een verzakking zou zijn kan je dan gewoon naar binnen in de vagina?want dat kan wel…

@djamilla wrote:

als het een verzakking zou zijn kan je dan gewoon naar binnen in de vagina?want dat kan wel…

ja.

mijn moeder heeft een blaasverzakking en zei zegt ook dat er soms gewoon wat uit hangt wat je terug kunt duwen

heel naar…

ik zou er echt even naar laten kijken hoor als ik jou was.

dan weet je iig wat het is.

succes!

ik heb een blaasverzakking :?

als je perst dan komt er een soort bolletje naar buiten

heb wel bekken oefeningen gehad maar hij zal nooit meer op zn plaats gaan zitten zeg maar.

ik heb het nu onder controle met plassen enzo dus daar zal ik het mee moeten doen

Je kunt ook last hebben van ‘wild vlees’, heeft een vriendin van mij ook gehad na de bevalling. Ik zou er toch ff naar laten kijken! Kan gaan irriteren. Je vagina wordt zeker niet meer zo als voor de bevalling!

het was inderdaad wild vlees dat trekt nog wat bij gelukkig.