rare steken/innesteling?

hoi,

ik heb vorige week wo mijn eisprong gehad, echter heb gister een dag met meer afscheiding gehad dan normaal, en vandaag een vervelend stekend gevoel in mijn onderbuik.

Zou dit mogelijk een innesteling kunnen zijn of merk je daar eigenlijk niets van?

Geen idee maar ik had ook 1 week na mijn ei heftige krampen wie weet hoop het voor jou en mij geduld, iets wat ik niet heb, haha

Jeetje wat spannend knipoogje het zou natuurlijk zomaar kunnen. De komende weken zullen je vast veel te duren. Ik duim in ieder geval voor je.

Liefs Moirah

dank je moirah! :-* al vermoed ik dat het niets is, want heb nog steeds een raar “onderbuikgevoel” dus vermoed dat er helaas iets anders dears zit… :frowning:

Ik hoop van niet :frowning:

Waar denk je aan dan?

Liefs Moirah

geen idee eigenlijk… :think:

menstruatie? buikgriepje?

het voelt gewoon niet helemaal lekker… :frowning: soms is het weg, soms houdt het een tijdje aan.

ik heb mijn innesteling dit keer duidelijk gevoeld alleen ging ik er vanuit dat het een te vroege ongesteldheid was verloor ook wat bloed

maar goed je hoeft het niet altijd te voelen hoor!

succes hopelijk heb je over een paar weken een positieve test in je handen :thumbup:

nou, helqaas vermoed ik dat het toch loos alarm was.

Vandaag last van wat bloedverlies helaas.

een paar dagen eerder dan normaal, dus mijn cyclus is lekker van slag :S

Hoi!

Jeetje wat naar dat je nu toch misschien niet zwanger bent!

Ik heb ook zoiets soort gelijks.

Ik moet 11 dec ongested worden. ik had vorige week ontzettend brandende borsten, soort stuwing. eergisteren (een week en 2 dagen na mijn eisprong) ontzettende kramp, echt menstruatiepijn, alleen nog iets erger, ik washeilig overtuigd dat mijn menstruatie kwam, niet dus, Heb meer afscheiding dan normaal, hoop dat ik zwanger ben! zaterdag de 12e ga ik meteen testen!

x

Hoi Allemaal!

Ik heb ook iets soortgelijks…

Ik moest gister ongesteld worden, en ben het niet geworden. 2 weken geleden heb ik bijna een week lang en gigantische brandende borsten gehad. Voor alle moeders: het was echt precies stuwing!

ongeveer een week erna kreeg ik ineens onwijse menstruatiepijn maar de menstruatie bleef weg. Gisteren, de dag dat mijn menstruatie zou komen had ik savonds IETS heeeeeeeel licht afscheiding, rozig. Vandaag weer ietsje meer afscheiding maar nog steeds roze en geen bloedverlies. Ik heb de laatste week zowieso wel ietsje meer afscheiding…en het bloederige is eigenlijk alleen na het plassen.

Ik denk dat ik vandaag ga testen, Of zou het te vroeg zijn? Wil gewoon niet (weer) teleurgesteld worden…

Heb nu een zoon van 2,5 en heb in oktober een MK gehad :frowning:

Mama86, Spannend hoor! Al getest??? :pray: