rare pijn in me hele buik

Me hele buik doet pijn en kan niet zo goed uitleggen

alleen als ik lig voel ik het niet maar als ik zit of sta ga ik kapot van de pijn.

me buik is ook minder dik lijkt net alsof er iemand achter me rug staat en me baarmoeder daar aan een touwtje naar achter trekt.



ja gek maar kan het niet anders uitleggen.

ga nu douchen en slapen dan is het morgen weer over heb het al vaker gehad.



alsof het kindje heel diep binnen in ligt voel de schopjes ook niet zo erg tegen me buik aan meer echt binnen in zeg maar



wie heeft dit ook wel eens of ben ik zo raar :think: :wink:

ik herken het als een harde pijnlijke buik, teken dat je lichaam even rust nodig is.

klinkt inderdaad als harde buiken. Erg vervelend, maar een teken van je lichaam dat je het rustig aan moet doen.

Kan ook duiden op een blaasontsteking. Je zou voor de zekerheid maandag even je urine na kunnen laten kijken.

doe rustig aan meis

dat zijn harde buiken dus dat betekend rust en nog eens rust

het is geen harde buik die voelen anders want die heb ik al vanaf 15 weken

maar dit is iets wat vanmiddag begon om 14.00 en om 19.00 stopte

nu is de pijn ineens weg.



maar het is geen harde buik :-*

als je het niet vertrouwd wel je vk even bellen he, en voel je mini nog steeds net zo vaak als normaal?



Hoe voel je je verder?

misschien heb je een blaasontsteking?!

ik heb dan dat ik dat door mijn hele buik voel, zo’n beetje als jij beshcrijft zeg maar…

zou zeker even de vk bellen!

sterkte

Kan het je placenta zijn?

@pooh wrote:

als je het niet vertrouwd wel je vk even bellen he, en voel je mini nog steeds net zo vaak als normaal?



Hoe voel je je verder?




ik voelde minnie juist extra veel en ineens was het over :think:

heb het al vaker gehad

@Kittycat wrote:

Kan het je placenta zijn?




nee denk niet die ligt achter in

me buik is echt minder dik lijkt echt alsof het kindje helemaal dwars ligt ofzo en dan helemaal naar achter niet aan de voorkant van me buik



zoals ik al zei is beetje moeilijk uit te leggen.

nu heb ik nergens last meer van en ukkie beweegt goed

als ik je omschrijving zo lees lijkt het een beetje op wat ik had toen onze middelste met 29 weken van compleet overdwars naar stuitligging ging.



Voor die tijd had ik hem heel weinig gevoeld (zelfs nog voor naar zhuis geweest) en na een paar dagen had ik ook zo als jij omschreef. Heel naar vond ik het… paar uur later ging de kleine toen ineens als een idioot te keer. Hij had compleet klem gelegen, met zijn voeten naar mijn rug toe, dus ook wel logisch dat ik hem toen niet zo veel voelde.

Het losduwen en in stuit schieten heb ik dus later gevoeld zoals jij het omschrijft… later ging hij gelukkig wel nog een keer (pijnlijk) over de kop naar hoofdligging :thumbup: .



Maar bij niet vertrouwen gewoon even de VK bellen, daar zijn ze voor!

Tes lag in een stuit en is met 29 weken uit zichzelf gedraaid, dat deed ook gruwelijk zeer en heb ik zeker ene paar uur last van gehad.

hè ladies ik pak dit topic er maar even bij. ook ik heb een bizar gevoel in mijn buik ook constant harde buiken, maar soms bewegingen van de kleine man waar je u tegen zegt pfffff. daarnaast nog een buikgriep ofzo. kleine lag 3 weken geleden nog in een onvolkomen stuit heb hier sterk het vermoeden dat hij zijn best doet om te draaien, maar dat het hem gewoonweg niet lukt echt balen. ben nu overigens 31 weken zwanger

Constant harde buiken kan ook wijzen op een blaasontsteking.

Ik voelde het zo ook als draaipogingen van kleine uk. Een paar dagen wat rustiger vooraf (terwijl de eerste en ook deze sowieso erg beweeglijk zijn), dan ineens echt extra druk een halve of hele dag, een hoop gewroet, gedraai, harde buiken en menstruatieachtig gevoel. Vervolgens lag de eerste dan altijd nog steeds in stuit, vanaf 12 weken tot op het einde want die kon met 33 weken al; niet meer draaien door ruimtegebrek, ookal probeerde ze het wel. En deze, ben nu 32 weken, die had eergisteren precies hetzelfde: alleen die draaide dus wel naar hoofdligging. Vervolgens weer mega pijn in mijn buik gisteren, raar gevoel en anders als gewoon harde buiken, en beeb ligt weer met kop omhoog :roll: .



Maar goed, ik weet niet precies hoever je nu bent, met bijv. 18 weken doen die draaipogingen niet/een stuk minder zeer en voel je dat veeeel minder dan met 30+ weken is mijn ervaring. Even laten checken op blaasontsteking is een goede tip van de meiden hierboven en is zo gepiept. Kun je beter even uitsluiten.

alles is gecheckt geen blaasontsteking en kennelijk waren het idd draaipogingen van meneertje en wat bleek tijdens een extra echo eergisteren meneertje heeft het voor elkaar gekregen en ligt netjes met zijn hoofdje in mijn bekken thank god. nu maar wat rustiger aan doen om de harde buiken te beperken ik moet voorlopig nog 10 weken.



thanks ladies