rare ongi?

Afgelopen donderdag, was mijn eerste ongi-dag. Pijn en krampen in mijn buik gehad. Ik heb echt lopen rollen in mijn bed van de pijn (normaal nooit last van). Krampen…daarna een klodder bloederig slijm (sorry, van deze onaangename uitleg). Daarna was kramp over. Ongi was erg bruinig met roze kleur, niet zo veel. Ook was ik zaterdag weer helemaal schoon, terwijl normaal minimaal 5 dagen duurt. zondag veel last van afscheiding (nog niet geklust!). Ik begrijp niets van deze ongi, was het een kleine mk??

Iemand ervaring? was wel de week ervoor erg misselijk in de ochtend, nu niet meer. Wel erg moe.

het zou idd goed een hele vroege mk geweest kunnen zijn. ben je al lang van de pil af?

Ik klus als sinds november 2006 en daarvoor slikte ik geen pil, maar gewoon condoom gebruikt. Had me n og niet getest deze maand. Had 3 dagen na ei-sprong kleine steekjes onder navel, daarna beetje misselijk en moe en de rest staat hier boven. moet je bij mk niet langer bloed verliezen, was echt helemaal schoon zaterdag.

hoi hoi,

Ik herken je verhaal.

Ik had hetzelfde de maand vóór ik zwanger werd van Michaël. Ik had ook vele zwangerschapssymptomen.

Voor zover ik me herinner heeft het bloeden bij mij 4-5 dagen geduurd (normaal bloed ik een kleine week (6-7 dagen).

Ben toen wel naar de gyn geweest om na te kijken via echo of baarmoeder zuiver was. Dat was het geval. Volgens haar was het een zeer pril mk, maar met 100 % zekerheid zullen we dat nooit weten, net omdat het zo pril was. Ik had ook nog niet getest, was pas 2-3 dagen overtijd.

In ieder geval:

Het licht mocht opnieuw op groen en was ik zwanger !!! :dance:

Ik wens je veel succes toe, en net als ik toen:

volgende maand een dikke vette +

liefs

Gerda