rare dingen..

Hallo allemaal,

Wij zijn niet echt tevreden over ons KDV maar ja je hebt ook niet zo wat anders.

Een tijdje terug kreeg ik elke keer als ik Veron ophaalde te horen hij huiilt zo veel. Op een gegeven moment was ik het zo zat dus zei ik ook van ja wat wil je dat ik er aan doe…als ik zeg dat je hem op tijd in bedje moet leggen doen jullie dat niet met gevolg een huilend kind. Nu snap ik best ze hebben meerdere kinderen maar toch.

Nu bracht ik hem van de week en hij kruipt nu en trekt zich overal aan op …of nou ja dat probeerd hij.

Zegt ze hij valt wel veel op zijn achter hoofd he! Ik dacht dat ik gek werd thuis is dit nooit gebeurd. Dus ik was zo perplext dat ik niets zei en in de auto naar me werk helemaal ik paniek me vriend belde. DIe vond het ook een raar verhaal. Nu denk ik dat hij izch daar ook optrekt maar als ze dat zien kunnen ze hem toch weer laten zitten of in de gaten houden ipv van hem elke keer op zijnhoofd te laten vallen.

Ben er zo klaar mee …Ach nu nog maar nog intensiever op zoek naar een gastouder of ander KDV

Groetjes loes de bezorgde mama

he, hoe is het, wat lees ik nu :shock:

had je verder nog niets gevonden qua gastouder dan ?

o, meid als ik je verhaal lees, ik zou precies hetzelfde hebben :hug:

daarom vindt ik gastouder, persoonlijker, meer individuele aandacht , op een kinderdag verblijf zitten vaak veel kindertjes bij elkaar met misschien 2 leidsters, en ja die hebben hun ogen ook niet overal zitten, een gastouder ook niet maar toch.

Ik zou ook verder gaan zoeken, je geeft toch je kostbaarste bezit uit handen, met de veronderstelling dat er goed op gelet wordt.

woonde je maar in de buurt :-* :hug:

succes hoor :thumbup:

dat is zeker niet leuk om zulke dingen te horen als je je kindje gaat ophalen

misschien kan je zijn schema van thuis even duidelijk uitschrijven dan weten ze wat zijn ritme thuis is en kunnen ze hier op in spelen

al zal je dit misschien allang verteld hebben maar gewoon nog een keer vertellen misschien werkt het als ze het op papier zien en kunnen ze dit erbij houden!

en over dat vallen op zijn achterhoofd zal ik zeker nog even een gesprekje over aangaan want ik vind het ook raar overkomen

net wat jezelf al zegt een ander kdv is niet zo snel gevonden zeker niet deze tijd met alle wachtlijsten, misschien dat een gesprek wel helpt succes!