Rare bloeding?

Hallo,

Ik zit met een heel raar iets. Misschien herkent iemand het?

Even wat korte info.

Ik ben 25, we hebben een kinderwens.

We zijn al meer dan 14 mnd aan het oefenen.

Ik slik geen pil ook nooit gedaan trouwens.

nu is mijn cyclus altijd regelmatig rond de 28 dagen.

afgelopen maand (10 Mei) kreeg ik mijn menstruatie. Deze duurde gewoon net zo lang als altijd ongeveer 4 dagen.

Dus wij weer lekker aan het klussen, en op een ochtend (24 mei) werd ik wakker en er kwam heel donkerrood bloed uit. Het gekke is dat ik geen buikpijn had en geen zere borsten, wat ik normaal altijd heb. ik voelde helemaal niks wat met een menstruatie te maken heeft. ook het bloed kwam er zo raar uit, het stroomde er vreemd uit het rook zoetig :roll:

En het duurde maar 2 dagen. herkent iemand dit?

ik snap er niks meer van :wall:

groetjes marian

Zou het iets met een eisprong of een innesteling te maken kunnen hebben?? (Ik heb namelijk ook twee dagen geleden helderrode afscheiding gehad dat maar een dag aanhield, ook op de helft van de cyclus :pray: )

Ik ben natuurlijk geen dokter…

Het eerste wat in me op kwam toen ik dit las was een doorbraak bloeding dat heeft een collegatje van mij ook eens gehad maar dat ging samen met heel veel kramp, en meestal ook met pil gebruik. Het kan natuurlijk ook iets zijn van totaal los staat van je cyclus daarom is het misschien wel verstandig toch even langs de arts te gaan?

Hey hallo,

ja het zou idd iets met de eisprong te maken kunnen hebben of een evntuele innesteling. Maar zeker weten doe je het nooit. Dus jij hebt ook een soortgelijk iets gehad? gek eigenlijk he dit? Ik ben dus niet zwanger want heb net een test gedaan en die gaf maar 1 streepje aan.

Dus wat het dan wel kan zijn? Ik weet het niet!

Groetjes van marian

Een test zou ook pas positief worden als je echt overtijd bent, dus nog even geduld. Doorbraakbloedingen had ik ook vaak, maar alleen toen ik de pil gebruikte. Dan komt er toch wel iets meer bloed los eigenlijk, dus ik denk niet dat dit zoiets is. Gewoon even afwachten, en als je toch klachten krijgt gewoon een huisarts bellen.

En wat is een doorbraakbloeding precies dan?

Ik slik namelijk geen pil. En had ook geen krampen.

Maar zelf denk ik dat het iets totaal anders is geweest dan een eventuele zwangerschap. Het voelde namelijk heel vreemd, je weet wel zo’n gevoel dat er iets niet klopt maar niet hetgene is wat je dolgraag wilt. pff wat duurd het toch vreselijk lang :wall: We zijn alweer 15 maand aan het proberen, en als je dan bij de huisartst komt zegt hij dat het vaker voorkomt en dat we het nog maar 6 maanden op de natuurlijke manier moeten proberen. Ik heb een uitstrijkje gehad en alles was in orde. Nou en dat was het dan! vervelend :wall:

en hoe is het bij jou nu?

Je had ook ongeveer hetzelfde meegemaakt?

Al getest?

Ik wel, gisteren. Er kwam wel een dun lijntje op maar dat was na de 3 min, dus dan is hij negatief staat er in de bijsluiter. Dus helaas.

Groetjes Marian

He marian,

Ben je al overtijd dan? Anders zou ik over een paard gaen gewoon nog een keer testen, je weet het nooit, toch?

Groetjes, Daantje xx

Vlgs mij treedt een doorbraakbloeding alleen met pilgebruik op. Dit is geen menstruatie maar een bloeding die je hebt omdat het lichaam toch zijn afvalstoffen kwijt wil.

Toch zou ik het even in de gaten houden. Bloedingen kunnen vele oorzaken hebben. Ik zou over 2 weken een test doen en als die negatief is even naar de HA gaan om te kijken of er misschien iets anders aan de hand is.

Nou ik weet niet wanneer mijn menstruatie weer komt want ben 10 mei ongesteld geweest en 24 mei had ik weer 2 dagen een lichte menstruatie.

Dus dan moet ik de cyclus van 10 mei nemen? of van 24 mei? die van de 24e was heel vreemd namelijk. je wordt tog niet na 2 weken in een cyclus alweer “ongesteld”? e een doorbraakbloeding kan het dan ook niet zijn want ik ben niet aan de pil, ook nooit geweest.

Ik ga anders over 2 weken nog wel eens weer testen, en anders naar de dokter toe inderdaad!!

groetjes marian25

hoi marian. het zou zoals al meerdere gezegd hebben idd een innesteling of eisprong kunnen zijn. je moet gewoon uitgaan van 10 mei. en dan als je overtijd ben straks gewoon nog een keer testen