Rapportdag Dillema

de 28ste as. Is het rapport middag en avond…

Nou eindelijk !

maar Jasper is dan jarig :?

En we hebben heel de middag kinderfeestje buiten de deur…

En in de avond grote mensen op de taart bezoek…

dus ik zou wel om 20 uur helemaal op zijn…

de papa van jasper is werken,(we zijn gescheiden)…

wat zouden jullie doen…???

moet ik het bezoek eerder de deur uit werken?

Fam.komt ook van ver…

en ik zit met Tim te kijken in de avond…

Kan je niet met de juf (of meester) een ander moment bespreken voor zijn rapport?

Nee kon alleen die dag… De juf heeft het druk :naughty:

zou al 4 maanden geleden op huisbezoek komen…

:o

ik vind het schandelijk dat de juf geen ander moment voor je vrij wil maken hoor!

Je zal maar ziek zijn/avonddienst hebben/een ziek kind hebben/of al een belangrijke afspraak hebben staan op die datum en tijd… Dan krijg je dus gewoon geen gesprek over de vorderingen van je kind???:wall:

Ik zou hier eens een hartig woordje met de directeur van de school over spreken hoor!

Ik vind het écht niet kunnen!

Gab, ik zou er ook écht een punt van gaan maken hoor!! Kom nou, en dat noemt zich juf?? :snooty: Juist zij zou moeten weten hoe belangrijk een verjaardag voor een kind is! Tssss…

Bovendien moet je toch ten allen tijde een gesprek met de juf kunnen aanvragen over hoe het met je kind op school gaat! Dat vindt ik de normaalste zaak van de wereld hoor!!

Dus idd; nogmaals vriendelijk de juf verzoeken om een ander moment te prikken en als ze wederom weigert zou ik haar ook duidelijk maken dat je het dan met de directeur gaat opnemen omdat dit gewoon NIET kan!!

Sterkte meid en goed voor Jasper en jezelf opkomen!! :thumbup:

:-* Karin

Hoi,

Ik kan me alleen maar bij de dames hiervoor aansluiten.

Ik vind het echt niet kunnen dat je maar 1 mogelijkheid hebt. Dan zou ik dus bij zo’n houding echt aangeven aan de juf dat je naar de directeur gaat. Op een verjaardag kan dat echt niet hoor :wall: snap niet dat de juf dat zelf niet inziet.

Net wat Mamy al zegt, wat als je moet werken, of als alleenstaande geen oppas kunt vinden?

@Karin1973 wrote:

Gab, ik zou er ook écht een punt van gaan maken hoor!! Kom nou, en dat noemt zich juf?? :snooty: Juist zij zou moeten weten hoe belangrijk een verjaardag voor een kind is! Tssss…

Bovendien moet je toch ten allen tijde een gesprek met de juf kunnen aanvragen over hoe het met je kind op school gaat! Dat vindt ik de normaalste zaak van de wereld hoor!!

Dus idd; nogmaals vriendelijk de juf verzoeken om een ander moment te prikken en als ze wederom weigert zou ik haar ook duidelijk maken dat je het dan met de directeur gaat opnemen omdat dit gewoon NIET kan!!

Sterkte meid en goed voor Jasper en jezelf opkomen!! :thumbup:

:-* Karin

je neemt me de woorden uit mijn mond!!! Zo zou ik het ook geformuleerd hebben!

Gab…zo ga je het ook doen hóór!!!

Zijn ze daar nou helemaal besodemietert???

De juf is er nooit op woensdag…

dus morgen ga ik even een gesprekje aan met haar… :hand:

Klinkt ook alsof je nu net de datum pas hebt doorgekregen van school terwijl de verjaardag natuurlijk allang gepland is.

Mooi ander tijdstip aanvragen, aan het einde van de middag direct na school is een prima tijdstip die haar niet zo heel veel extra tijd zal kosten.