Oh dat scheelt dat ze lekker doorslaapt daarna! Dat is wel fijn!
Eehm… Katie kreeg als eerste fruit als begin en na 2 wkn kreeg ze groente erbij… Geen replay trouwens want ze moest wel eerst ondekken hoe ze moest eten/kauwen!
Kan me ook nog eens herinneren dat Katie moest kokhalzen van broodkorstje. Dan kwam omdat ze een stukje in der mond had maar niet snapte dat ze goed moest doorslikken waardoor het in haar achtermondje bleef hangen.
Ze krijgt trouwens niks van replay want wat eten is die in haar handje terecht komt, valt ook zo weer op de grond!
Bij de 2e en 3e hebben wij het op met de Rapley methode gedaan, en hier kregen ze als eerste een sperzieboon (doormidden, dus zonder het boontje…) Daarna brocolie…
Wel zijn we echt na 6 maanden begonnen, want ik had ergens gelezen dat 66 weken na de conceptie, het wurgreflex goed werkt. Helaas kan ik dit nergens meer terug vinden, maar het is dus wel blijven hangen… (die info dan, niet het eten )
wij combineren rapley met gepureerd eten.
hij is namelijk erg hongerig en met rapley vindt hij het veel te lang duren en wordt hij enorm driftig van ongeduld :mrgreen:
hij eet dus ook al sinds een maand of 8 een liga gewoon uit het vuistje. stukjes brood stopt hij zelf in zijn mond, groente en fruit is ook geen probleem.
oma en vrienden vinden het ook vreselijk als hij kokhalst, maar wij kijken er niet meer van op. hij kokhalst, het stukje komt weer terug en hij eet lekker verder :mrgreen:
nu moet ik alleen nog zo’n slabjasje hebben, want zo netjes als hij eerst at, zo zit hij nu te kleien met het eten :mrgreen:
na een boterham kan ik hem en zijn kleertjes in bad stoppen :mrgreen:
veel plezier met geven, want het is echt leuk!!
@fluppie wrote:
wij combineren rapley met gepureerd eten.
hij is namelijk erg hongerig en met rapley vindt hij het veel te lang duren en wordt hij enorm driftig van ongeduld :mrgreen:
Je kunt hem dan ook eerst gewoon een bv geven en daarna een hapje rapley als toetje
Maar dit kan natuurlijk ook, ik heb ook gecombineerd, gewoon omdat het makkelijk is als je kan doen wat uitkomt en niet een kind hebt dat dan zit te gruwen als je een keer een potje wilt geven.
hij krijgt geen potjes, hij krijgt alles vers gekookt :inlove: . dus dat is dan wel makkelijk combineren met rapley :thumbup: . maar een geprakt happie is ook wel makkelijk meenemen naar anderen of als we uit eten gaan.
voordeel is eigenlijk ook van rapley dat hij geen moeite heeft met stukjes eten. hij kauwt er keurig op (met zijn 2 voortandjes :mrgreen: ) en de volgende dag vind ik ze weer in zijn luier :mrgreen:
kant en klare potjes heeft hij misschien 2 keer gekregen en dit was zijn reactie :sick: ik heb me rot gelachen :mrgreen:
foto :inlove:
6 maanden was de bedoeling maar ze kijkt het eten uit onze handen :inlove:
Ahh lief Bianca.
Ik zal straks ook eens wat foto’s plaatsen :thumbup:
liefffffff
maar ook al in de kinderstoel,
@knollie1 wrote:
liefffffff
Hier niet in de kinderstoel ze zit nog niet stevig. Tot nu toe zit ze gewoon bij ons op schoot.
@knollie1 wrote:
liefffffff
ja hoor en we hebben ook een verkleiner gaat prima
ach gossie wat lief
gaat het goed met die banaan
wat geef je haar nog meer?
Sinds een paar dagen zit ze hier nu ook in een stoel.
Banaan moet Jenna echt niets van hebben wil ze niet eens proeven, ze heeft liever groente dan fruit
Hier een schema van wat ze allemaal mogen hebben: