Vreselijk he.
Ik vind het echt zo heavy…
De hele Poolse machthebbende weggevaagd…
Vind het zooo bizar dat nederlandse nieuwssites er amper iets over schrijven (of ik zoek niet goed)…
Gewoon echt ongelovelijk. Je kan het je toch niet voorstellen…
http://edition.cnn.com/2010/WORLD/europe/04/10/poland.president.plane.crash.analysis/index.html?hpt=C1
Het was vanmorgen breed in het nieuws…heb verder op internet noch televisie gekeken.
Maar bizar is het zeker…brrr…
Wou net zeggen, heb vanmorgen ook uitgebreid op nieuws gehoord…
Vreselijk he…
Er was gisteren ook een extra nieuwsuitzending - een client kwam het tegen me zeggen en dan denk je wel gelijk van ok wat voor ramp is er gebeurt. Zelf gelijk op NU.nl gekeken en daar zag ik het gelijk staan.
En ik heb ook vandaag meerdere malen voorbij zien en horen komen hoor.
Ok, dan zoek ik dus niet goed.
Persoonlijk vind ik het raar als ik een dag daarna heel erg moet zoeken maar goed. Daar gaat het natuurlijk niet om. Het gaat om wat er gebeurt is.
Ik bedenk mij dan ook gelijk waarom al die hoge piefen met elkaar in een vliegtuig gaan zitten he.
is idd erg wat er gebeurt is… wij hebben vrij veel kennissen in Polen en mijn ouders hebben er goede vrienden. Er is daar ook zeer geschokt gereageerd (natuurlijk).
Op nu.nl is nu het 2e topic over Polen… helaas Peter R. de Vries bovenaan.
Gisteren ochtend stond het al met hoofdletters op teletekst pagina 101 en ik heb de extra nieuwsuitzending ook gezien.
Ook op telegraaf.nl heb ik er gisteren al over gelezen.
Wat ik zo raar vind is dat die mensen allemaal samen in een vliegtuig zaten, ik dacht altijd dat zulke belangrijke mensen nooit samen vlogen.
Ik moet zeggen dat ik wel van het vliegtuigongeluk had gehoord,maar niet dat het van groot formaat was…las enkel een bericht dat Balkenende in schock was om het overlijden van…
Was niet doordrongen van het feit dat het meerdere mensen betrof…ja, enkele…
Las vanmiddag wel een bericht dat de tweelingbroer van (kennelijk) de president o.i.d. zijn broer kon identificeren,maar de first lady is nog niet geidentificeerd…wist niet dat dit allemaal met elkaar in verband stond.
Ik kijk vrijwel elke dag nieuws en lees Nu.nl,maar in het weekeinde schiet dat er nog wel eens bij in…
@Mama_jeanet wrote:
Wat ik zo raar vind is dat die mensen allemaal samen in een vliegtuig zaten, ik dacht altijd dat zulke belangrijke mensen nooit samen vlogen.
In NL is dat idd wel zo… als het goed is dan… maar weet niet of dat overal zo werkt natuurlijk. Nou ja blijkbaar niet… het blijft onwerkelijk, in 1x…
@mamaMarije wrote:
@Mama_jeanet wrote:Wat ik zo raar vind is dat die mensen allemaal samen in een vliegtuig zaten, ik dacht altijd dat zulke belangrijke mensen nooit samen vlogen.
In NL is dat idd wel zo… als het goed is dan… maar weet niet of dat overal zo werkt natuurlijk. Nou ja blijkbaar niet… het blijft onwerkelijk, in 1x…
Ik denk dat ze daar nu ook wel anders over gaan denken. :shifty:
Wat ik weet, van mijn zwager is dat ze wel moeten, omdat hun kosten anders de pan uit reizen en dit niet kunnen betalen.
:kaars:
@Madre wrote:
Vind het zooo bizar dat nederlandse nieuwssites er amper iets over schrijven (of ik zoek niet goed)…
Mijn collega's zijn anders dit weekend opgepiept om te komen werken, en ik heb zelf in alle nieuwsuitzendingen ook erg veel erover gezien...
en ja een bizarre ramp, zo uit het niets alle hoogwaardigheidsbekleders van een land dood....
Moet eerlijk zeggen dat bij mij het kwartje ook niet meteen viel.
In het weekend komt er op de 1 of andere manier ook altijd minder nieuws tot me dan gewoon doordeweeks (ik kijk dan bijv vrijwel altijd het 18.00 en/of 19.30 nieuws).
Ik hoorde nu alleen flarden op de radio, hoorde o.a. een naam maar die herkende ik helemaal niet. Later iets met een vliegramp.
Pas vandaag hoorde ik dus dat er een vliegtuig in Rusland is neergestort met de Poolse president erin.
Vind het ook wel bizar inderdaad.
Moet je je voorstellen dat er een vliegtuig neergestort met de gehele koninklijke familie erin…
Aan een kant kan ik me voorstellen dat zo’n club niet moet samenreizen maar om nu met tien verschillende vliegtuigen naar die herdenking te gaan lijkt ook zo overdreven. Maar ja
Zouden ze in nederland echt allemaal zo apart vliegen als er een handelsmissie gaat ofzo?
En zitten Bea en WA/Maxima nooit samen in een vliegtuig?
Ken het meer van pres van amerika en vice president - dat die nooit samen reizen.