Wij hebben een velux dakraam in ons zolderdak. Het is echter een groot raam, en er zit veel groene aanslag op. Ik kom niet zo vaak op zolder, en als ik er kom, is het om iets te zoeken, dus aandacht voor het raam heb ik niet echt gehad.
Nu wilde ik het eens een keer wassen/zemen maar ik kom er niet aan, het is de diep, of mijn armen zijn te kort.
Hoe doen jullie dat?
Ik ben namelijk ook bang dat als ik het raam te ver kiep, dat het water naar binnen stroomt, en dan is de vloerbedekking nat (wil ik draag voorkomen)
Je kan het 180 graden omdraaien, zit ook ergens pinnetje op om het dan vast te zetten.
Wij halen het raam er eens in de zoveel tijd helemaal uit…(mijn man dan, is erg zwaar).
ow… is daar dat gaatje voor in het kozijn :oops:
Ik kon dat al niet verklaren.
Ik heb het nu met een stok en een lap gedaan,… maar het is nog niet echt schoon, en ondertussen regent het heel hard. Volgende keer ga ik jouw methode proberen. Bedankt!!
:lol:
(sorry :oops: )
overigens… een echt smerig en genegeerd velux raam heeft sowieso wel 2 goeie sopbeurten nodig.
ohooo je mag me niet uitlachen hoor… 2 sopbeurten?? ik verwacht minstens 5 hihi… maar de groene aanslag is van het raam gepoetst/geregend… hoop licht meer op zolder (schaam me rot)
@~chantal~ wrote:
ohooo je mag me niet uitlachen hoor… 2 sopbeurten?? ik verwacht minstens 5 hihi… maar de groene aanslag is van het raam gepoetst/geregend… hoop licht meer op zolder (schaam me rot)
voordat onze zolder een daadwerkelijke kamer werd zag ons raam er waarschijnlijk net zo uit

Had toen nog wel de briljante ingeving eerst het raam te doen en dan pas de kamer te gaan verven enzo voor al die groene zooi me naar binnen zou lopen per ongeluk :shifty: .
enne… ik zei sowieso he… meer mag ook :lol: .
ik wil ook op zolder gaan slapen, maar dan moeten we nog een muur bouwen en daar missen we nu even de financiele middelen voor (ook andere vloer, en en en hihi
ik leg er altijd een badhandoek onder tegen het lekker tijdens het zemen
en een goede trap gebruiken zodat je er goed bij kan
@dietske wrote:
Je kan het 180 graden omdraaien, zit ook ergens pinnetje op om het dan vast te zetten.
Wij halen het raam er eens in de zoveel tijd helemaal uit…(mijn man dan, is erg zwaar).
gewoon het raam 180 gr draaien en dan wassen. Durf je dit niet aan even een badhanddoek neerkeggen