Ik wil graag een shirt met lange mouwen bestellen maar de maatvoering is dubbel. Dus ik vraag me af of 86/92 wel gaat passen. :think: En zo ja, voor hoe lang. Sam zit nu net in 92.
Dus 98/104 is echt nog geen optie.
Wie weet hoe spulletjes van rainbowbabies vallen?
Die vallen groot!
Ik heb nogal wat van RBB hier liggen. Je mag komen kijken hoor. Regio Utrecht.
Ah, groot is goed in dit geval
Dank Sis voor je snelle antwoord!
Heb jij toevallig nog onbedrukte rbb ter overname in deze maat? En dan niet in het roze :mrgreen:
Ehm… Hieke draagt zelf die maat nog, en ik denk wel de hele zomer uit nog. Ze draagt nu zowel 86/92 die bij haar precies goed zitten en 98/104 die nog een tikkie aan de ruime kant zijn. Zal eens kijken wat ik aan longsleeves heb voor de winter in 86/92 in niet-roze.
Kijk eens op MP
Deze heb ik ook nog…
en in ieder geval een oranje romper met lange mouwen, en volgens mij ook een zwarte… moet even uit mijn hoofd, Hieke ligt net op bed dus ik ga even niet kijken.

Jaaaa een 2 jaar shirt :inlove:
Misschien moesten wij maar es aan het pb’en slaan :mrgreen:
@Mip wrote:
Misschien moesten wij maar es aan het pb’en slaan :mrgreen:
Dat lijkt me nou een strak plan. Zal van het weekend (hoop morgen maar nogal druk) eens even kijken wat ik uit de kisten kan vissen aan RBB niet-roze. :mrgreen:
mp heeft op dit moment alleen een l. blauwe met vlekken ( die er niet op horen dus) en een knaloranje.
Ik had gehoopt op groen, grijs en petrol blauw.
Vestig nu al mijn hoop op Sis 8)
@Mip wrote:
Ik had gehoopt op groen, grijs en petrol blauw.
Oeh… :shifty: :lol:
@Sis wrote:
@Mip wrote:Ik had gehoopt op groen, grijs en petrol blauw.
Oeh… :shifty: :lol:
Voel je de druk?
trommelt met vingers tap tap tap
Ik wacht het rustig af

Ik vind ze heeeeel groot vallen. M heeft nu van de hema shirts in maat 122/128 en daar 98-104!
En ik vind ze ook heeel wijd. Vind ik voor een meisje toch niet zo mooi (staat niet leuk bij een rokje enzo).
Hema valt erg klein. Hieke heeft een bikini HEMA 98/104 en die is al te klein… en RBB 86/92 past dus nog goed. Het valt niet mooi voor smalle meisjes denk ik, maar mijn meisje is kort en breed en dat gaat heel erg goed.
Valt groot, Eline zit in maat 92, maar kan met gemak de 74-80 nog aan van RBB, zelfs de rompers