radeloos

even een ego bericht hoor baal zo

heb vandaag 2 weken terug voor de derde keer een prygnyl injectie gehad(5000) ben nog niet ongesteld wel buikkrampen maar heb ook last van de darmen omdat ik vol stress zit) :cry: ben zo bang om wel ongesteld te worden kon vanmorgen niet meer wachten met testen en die was negatief :cry: het is dan ook te vroeg om nog te testen maar kon gewoon niet wachten wil zo graag weten waar ik aan toe ben

kan het zijn dat aan het einde van de week een test wel positief kan zijn? (als de ongesteldheid nog weg is)

gisteravond nog onverwachts bezoek van een nicht die kwam vertellen dat ze zwanger is ow zo leuk voor haar maar zo moelijk weer voor ons jeetje zeg zit er ff door heen hoor sorry ben allang blij dat ik het van me af kan tikken

Hoi Roosje,

Als je Pregnyl spuit, dan komt je eisprong pas zo’n 36 uren daarna. In principe zit je nu dus nog geen twee weken na je eisprong en kan het zo zijn dat je inderdaad te vroeg getest hebt. Het kan twee kanten op: Of je bent niet zwanger, of de test is over een paar dagen wel positief. Er zit helaas niks anders op dan afwachten… Succes!

Groetjes,

Jippie

oke jippie de arts zei idd dat ik woensdag de eisprong kreeg(hen prygnyl dinsdag gehad) hoop zo dat het niks is geweest de krampen heb er nu geen last meer van hoop zo dat ik over een paar dagen wel een postieve test heb :pray:

We duimen allemaal voor je mee!!!

:thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Ik duim met je mee meid!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

dank je wel dames jullie steun doet me goed jullie begrijpen me :pray: