Hallo,
ik schrijf hier al een tijdje (bijna) niet meer na het hele gebeuren met de EUG vorig jaar.
Maar ik heb nu een vraagje.
Sinds de EUG heb ik een redelijk regelmatige cyclus, tussen 30 en 42 dagen.
Dat is voor mijn doen erg netjes.
Ik ben ook steeds 7 dagen ongesteld.
Maar dan nu het rare, ik werd maandag licht, maar duidelijk ongesteld.
Het duurde maar 4 dagen en toen was het compleet weg.
Het echte vloeien heeft ook maar heel even geduurd, daarna was het al snel oud, bruin bloed.
Ik ben al de hele week misselijk en heb voordat ik ongesteld werd flink buikpijn gehad af en toe.
Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
Ik heb het nog nooit eerder meegemaakt.
geen idee, 4 dgn klinkt op zich als een redelijk gewone cyclus. Bij twijfel zou ik zeggen gooi er een testje tegen aan dan heb je zekerheid
Ik weet dat het voor sommige mensen normaal is, maar ik heb het zelf nog niet eerder meegemaakt.
Daarom stond ik nogal vreemd te kijken, helemaal omdat ik wel vrij heftige verschijnselen had zeg maar.
Ik zou testen, zo’n spotgoedkope die je via internet besteld, dan heb je er ook nooit te veel geld tegenaan gesmeten!!!
En dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Succes!
Ik heb nog wel een test liggen, maar weet niet of ik 'm wel wil doen.
Kan ik niet beter afwachten tot de volgende menstruatie?
als je zekerheid wilt zou ik nu testen. Als je zwanger zou zijn dan is hij nu echt wel positief. Bij een nega test weet je waar je aan toe bent en heb je dus een keurige menstruatie gehad deze keer. Ook wel een keer fijn toch
Hoe is het nu met je?
ikke is ook wel benieuwd.
Heb je toch getest of wacht je af?
lees ook mee…
had voorheen voor de zw tussen de 30-42 dng, na de mk ene mnd 30 en andere mnd heel onregelmatig 30-42 dng) toen zwanger, daarna weer 30-42 dgn en na deze zw steeds 30-32 dng.
Dat was je beschrijft van heel licht bloedverlies en korter heb ik ook gehad, maar toen nooit zwanger geworden.
maar wel benieuwd hoe het is…
Als je probeert zwanger te worden zou ik er een test tegenaan gooien!
Na al het gerommel in mijn buik na mijn vorige zwangerschap, had ik af en toe ook een cyclus waarbij ik maar een paar dagen menstrueerde ipv wat ik gewend was, dus het hoeft niets te zeggen…
Ik heb toch maar getest laatst, voor de zekerheid.
Maar zoals ik wel verwacht had was het negatief.
Ik wacht nu rustig de volgende menstruatie af, kijken he het dan gaat.
Erg blij was ik er niet mee, want naast de (wel fijne!) korte bloeding had ik heel lang heel veel lichamelijke klachten.
Dan heb ik toch liever een minder problematische langere bloeding.
Hè bah, vervelend hoor Sollie :hug: :hug:
Idd Sollie, die nasleep mag dan wel wegblijven voor 'n dag (of 2) meer bloeding. Hopelijk was 't eenmalig, je lijf misschien eventjes wat van slag.
Liefs,
Kaat
Ik ben nu in ieder geval weer na precies 5 weken ongesteld geworden!
Daar ben ik dan weer wel blij mee…
Nu dan maar hopen dat er een beetje regelmaat in gaat zitten.
Da’s netjes, Sollie!
Hopelijk voor de laatste keer
En het is ook weer een ‘gewone’ menstruatie.
Geen gekke kwaaltjes e.d. en, zoals het nu lijkt, gewoon netjes 6 a 7 dagen.
Gelukkig.