Raar

Het is raar. Wat is raar? zullen jullie denken. Nou ik vind het raar dat als Levy live bv krijgt gerust een half uur tot een uur over zijn voeding doet, terwijl hij volgens mij toch goed is aangelegd, en daarna nog niet tevreden is in de zin van moe van de voeding tot zich nemen. Nu heeft hij daarnet een fles (difrax met s-speen) bv gekregen 120cc en hij is helemaal tevreden, moe en ligt heerlijk half te dommelen nu.



Ik vind dat raar. Wie kan mij dit uitleggen, want normaal is het zo dat als kindjes de fles krijgen met bv ze meestal dus niet tevreden zijn omdat de fles zo gemakkelijk gaat. Zou de speen misschien te klein zijn, zou het ventilatiegedeelte te strak aangedraaid zijn?



Verder hoor je mij niet klagen hoor :mrgreen: Heb nu een heerlijk rustig mannetje :inlove:



Waar ik trouwens wel over klaag is weer mijn man :evil: Die ging er van uit dat als ik weer ging werken ik zou stoppen met bv :shock: :wall: :snooty: Dus daar weer een discussie over, heb gezegd dat als hij niet wist waar hij over sprak hij zijn mond moest houden :mrgreen:

Haha, nou ik vind zoveel dingen raar of niet te begrijpen bij baby’s dat ik nergens meer vreemd van op kijk! :mrgreen:

Zoals bij Senne, die viel altijd stipt om 14 uur 's middags in slaap terwijl hij de hele verdere dag huilde, huilde, huilde. Het leek net of hij een horloge om had en om 14 uur dacht: oohja, NU moet ik gaan slapen! :lol:



En je man… ach ja… mannen… :wink: Hij heeft er verder geen last van toch als jij gewoon doorgaat met bv als je weer gaat werken? Je hebt iig goed gereageerd :mrgreen: