raar telefoontje astma fonds...

Kreeg net een beetje een raar telefoontje.

kreeg naar mijn idee een heel jong meisje aan de lijn maar hoorde wel geluiden van een call center op de achtergrond dus denk wel dat het echt was :think:

“dag mevrouw ik ben van het astma fonds, mag ik u een vraag stellen”

• “ja hoor”

" zou u van 3 tot 9 mei 2009 kunnen collecteren?"
  • Moest een beetje lachen …“nou dat is nog ver weg, zover op voorhand weet ik dat niet”

“okee,…doeg”

En toen hing ze gelijk weer op…lijkt me ook niet echt de manier om op een enthousiaste manier collectanten te werven. :lol:

Als ze had gevraagd of ik het onder voorbehoud wilde doen had ik er best over na willen denken maar ik kan niet een half jaar vooruit kijken. :wink:

Raar :think: :think:

Beetje raar om zo kortaf te reageren :?

Hier hebben ze pas ook wel gebeld of we in onze buurt wilde collecteren voor een of ander fonds.

inderdaad is de collecte van het astmafonds van 4-9 mei.

Dus zo raar is het niet, waarschijnlijk iemand die voor het eerst belt of zo…

Steun het Astma Fonds

De collecteweek van het Astma Fonds in 2009 is van 4 mei tot en met 9 mei. Ieder jaar weer zijn zo'n 50.000 collectanten op pad. U kunt dit jaar ook mee collecteren.

[/code]

Ik vond op zich de vraag niet raar want ik snap dat ze mensen moeten werven maar dat ze zo snel op hing :shock: :mrgreen:

misschien een nieuwe , die nog niet helemaal weet dat je moet doorzeuren

Ik denk dat ze nieuw was als ik het zo hoor :lol:

Heb ook op een callcenter gewerkt vroeger en ik weet nog dat 1 van de eerste telefoontjes echt mega moeilijk en stroef verliep… :wink: