Naast onze voordeur hebben wij een raampje. Ik wil graag iets voor dat raampje hebben zodat je er niet direct doorheen kijkt, maar ik wil geen gordijn. Nu heb ik laatst toch iets leuks gezien; raamfolie (waar je dus niet door heen kunt kijken) en dan de namen van het gezin eruit gesneden. Ehm ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben…
Iemand een idee waar je dit kunt laten maken/bestellen?
(gewoon raamfolie kopen en zelf de namen er uit snijden dat wordt niets met mijn twee linkerhandjes…)
Zelf maken hoeft niet zo moeilijk te zijn :mrgreen:
Uitknippen,overtrekken en uitsnijden…
Maar daar vroeg je niet om
stuur je even pb…
Je kunt het zelf doen inderdaad, is niet moeilijk maar wel nauwkeurig geduld klusje.
Als je dat niet kan of wil zijn er genoeg bedrijven die dit voor je kunnen doen.
Wij hebben bijvoorbeeld bij Plakkunst onze geboortesticker (eigen ontwerp) laten maken. Wat dus niet een sticker is maar raamfolie.
Hun hebben ook raamfolie op hun site staan op dezelfde manier als jij bedoelt:
Edit beheer reclame verwijderd
@Clair wrote:
Je kunt het zelf doen inderdaad, is niet moeilijk maar wel nauwkeurig geduld klusje.
Als je dat niet kan of wil zijn er genoeg bedrijven die dit voor je kunnen doen.
Wij hebben bijvoorbeeld bij Plakkunst onze geboortesticker (eigen ontwerp) laten maken. Wat dus niet een sticker is maar raamfolie.
Hun hebben ook raamfolie op hun site staan op dezelfde manier als jij bedoelt: Edit beheer reclame verwijderd
Oh die hebben idd ook leuke dingen zeg!

Wauw wat een leuke site daar kun je leuke dingen mee doen!
Ik heb het zelf gedaan…
even op theriverhouse . kijken.
Of Marcella maison googlen,die hebben t volgens mij ook :thumbup: .
Ik heb ons huisnummer eruit gehaald. Denk er wel aan dat je met spiegelbeeld oplet.
Miscchien vanuit 1 van jullie namen de rest als een soort wordfeud eruithale ?
Bedankt dames, daar kan ik wel wat mee! Is trouwens wel duurder dan ik had verwacht zeg…
Zelf ben ik qua dat soort klusjes niet zo heel handig dus ik durf er zelf niet aan te beginnen. Staat ook zo slordig als het niet precies recht is!
Ik heb het op stickeratelier besteld. Viel mij heel erg mee in prijs.
@Nienke123 wrote:
Ik heb het op stickeratelier besteld. Viel mij heel erg mee in prijs.
Valt idd erg mee

Blijft ie ook goed plakken?
Ben ook van plan om één te bestellen!! :dance: