raam voortent vraagje

het raam in onze voortent van de vouwwagen is kapot.

er zit een flinke scheur in. Iemand een idee hoe je dt kan maken?

met lijm voor zacht plastic en een stuk doorzichtig tafelzeil… dat hebben wij wel gedaan… of 2 zijdig een stuk zelfklevend plakplastic erover plakken. Dat heb ik bij mijn fietskar toen gedaan. Al loop je risico dat het wellicht na 1 vakantie alweer loslaat. Je moet het raam dan ook wel even goed ontvetten.



Lijm voor tentramen kun je bij de betere tentshop wel kopen. En dan misschien na die tijd bij een tentenfabriek (bax?) een nieuw raam er laten innaaien… Ik heb een keer een tent door het doek van mijn vorige pyramide tent heen gestoken, hebben 1 zomer met dukttape op de tenthoek gestaan en daarna laten repareren bij hendriks… was iets van 80 euro…

Bedankt voor je reactie! Het gaat er nu vooral om dat het een week houdt aangezien we volgende week al weg gaan. We willen hem dit haar testen en volgend jaae inderdaad misschien een nieuwe voortent laten naken.

Dan zou ik voor de plakplastic optie gaan… heeft bij mij op de fietskar 2 jaar gezeten en toen moest het pas vervangen. Je moet de tent er wel even goed vlak voor leggen, iets hards onder de scheur en dan een stuk plakplastic op maat knippen… het liefst met afgeronde hoeken, dan blijft het beter zitten en dan met een deegroller of iets goed aandrukken… Dat houdt echt wel even… :thumbup: