Raad eens wat ik gister in de Action tegenkwam?

Jawel!!!

DE KERSTCOLLECTIE!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En het meisje achter de kassa wist me ook nog te vertellen dat ik er snel bij moest zijn, want anders was het alweer uitverkocht.

Mensenkinderen…het is SEPTEMBER denk ik dan 8) :mrgreen:

Maar goed, vond het wel hilarisch en wilde het even delen :angel:

Schrans, Centrale of Cambuurplein? :mrgreen:

Cambuurplein :mrgreen:

hier 2 week terug de kerstballen al bij de Action mogen aanschouwen.

Ze zijn er vroeg bij he :lol: .

En nee ik blijf bij mijn principe… ik koop pas kerstspullen als sinterklaas achter de rug is (of in de sale NA kerst :wink: zo heb ik vorig jaar nieuwe verlichting gekocht voor dit jaar… de oude is op).

Oh en ze hebben fantastisch hysterische uberkitsch led-kleur-afwissel-kerstboompjes :mrgreen:

@Ninanien wrote:

Oh en ze hebben fantastisch hysterische uberkitsch led-kleur-afwissel-kerstboompjes :mrgreen:

laat ze aub uitverkocht zijn mocht ik er toevallig met een zoon binnenwandelen… die vinden dat soort spul geweldig :shifty: .

Ik koop ook altijd in de sale ja. Alleen zijn er de afgelopen jaren nogal veel ballen gesneuveld…

Maar ach ik ga binnenkort toch fuseren, kopen we dan samen wel wat nieuws erbij ofzo. :mrgreen:

@Ninanien wrote:

Oh geweldig voor Nathalie :inlove:

Die zijn al 2 weken geleden gespot bij de Action, de kerstcollectie :mrgreen:

het moet niet gekker worden :mrgreen:

Ik ben dol op de kerst…

Mijn boom staat ook echt altijd tot half januari… :inlove:

Hahaha ja! Die van mij ook. Maar dat is ook een beetje laksigheid omdat ik het altijd een drama vind om het spul weer op te ruimen :shifty:

Ik heb alles vorig jaar zo met ballen, slingers en lichtjes in de schuur gezet :wink: gewoon de stekkers eruit en huppaaa, schuur in…

Ben dus kant en klaar voor komende kerst :inlove:

moet alleen afstoffen…

Ik heb bij action gewerkt en de eerste spullen komen begin augustus al binnen. Wij hebben toen gewacht tot we een aantal spullen binnen hadden en dan idd in september de schappen in. Heel normaal bij action.

Hihi, na het pepernoten topic, dan nu ook het kerst topic.

Ik zet mijn boom het liefst een paar dagen voor kerst, en na 31 december, hup, er weer uit.

Na 1 januari ben ik er echt klaar mee, dan liggen de feestdagen ver achter me en probeer ik me al voorzichtig te focussen op het voorjaar. :pray:

Dit jaar vieren we kerst in ons nieuwe huis met een véél grotere woonkamer dus wellicht dat ik er nu minder moeite mee heb.

Vond dat geschuif met mijn meubels echt 10 keer niks.

Ik ben dus zo’n persoon die het direct ziet als iemand een kaarsje 1 cm heeft verplaatst, en 20 keer per dag de kussens op de bank opschud als er weer iemand met zijn gat op heeft gezeten.

Dus je kunt je voorstellen dat ik lichtelijk geïrriteerd raak als ik dat gevaarte door het gat van de deur zie binnenkomen…

Vind het wel heel gezellig hoor, maar al die ellende eromheen… :oops:

Ja ik weet het, ik ben erg…

:angel: Ik vond het de hoogste tijd voor het traditionele kersttopic :mrgreen:

Hahaha, dat geschuif vind ik ook altijd irri ja… Ach…t wordt de laatste kerst in dit huis. Komt wel goed

:mrgreen:

aantal wekent erug lag het hier al, dus zei iets van… tjoh… je zalmaar eens te laat zijn. Een medewerker gaf aan dat de zomerspullen de winkel uitzijn en dat ze natuurlijk geen lege schappen willen, dus daarom de boel al vol zetten met winterzooi en kerstspullen.

hier dit jaar misschien geen kerstboom… en dat vind ik helemaal niet leuk.

Hoort er echt bij hoor.

Maar ik weet niet waar ik hem moet laten nu de box er staat… en tegen die tijd een mobiele baby vraagt ook niet om box eruit/ kerstboom erin.

Mijn man vroeg al: hoe deden we dat de vorige keren met de kerstboom en de box dan?

Toen hadden we nog niet zoveel ander kinderspul in de kamer schat.

Oh ja :mrgreen: .

Maar wie weet … sleep ik het 1 en ander de kamer uit en dan toch box en boom erin.

je hebt ook van die leuke girlanders…

ik had vroeger :oops: in mijn studio, een kerstboom ondersteboven voor het raam hangen, wat een kleintje, maar wel leuk :mrgreen:

ja die guirlandes doen het dus niet helemaal voor mij :shifty: .

Mocht er geen grote boom komen… het kinderboompje (is een kleine nepperd, die met de lampjes erin op zolder achter een luik staat) komt er sowieso.

Maar oef… alleen rode kitch en niet een mooie ‘grote’ boom? (groot is natuurlijk relatief, zo groot is die van ons nou ook weer niet :lol: ).

Ach ik heb toch een kerstshopverbod van mijn man. :angel: Heb ondertussen op zolder zoveel ballen ed dat we 3 bomen kunnen volhangen. :shifty:

Overigens Marije je kunt overal van dat leuke nepgroen scoren. Heerlijk zo door je huis verspreiden, wat (plastic) ballen erin en lampjes en dan heb je ook echt een kerstsfeer. :wink: Grote vazen vullen met kerstballen en wat stukjes groen. Een minikerstdorpje erbij. En niemand die de kerstboom mist. :angel: