r4 kaartje voor de dsi

Wie weet waar ik wezen moet voor zo n kaartje, ik heb voor Quillan zijn verjaardag een dsi gekocht via MP nu ben ik op zoek naar een kaartje waar een aantal spelletjes opstaan wie heeft hier meer verstand van en weet waar ik wezen moet?

alvast bedankt

hoi,

het wordt niet meer via marktplaats aangeboden omdat het iligaal is.

Ik heb gegoogled en kwam op een adres hier in breda.

Maar ze zijn online vekrijgbaar.

als het email van die man wil hebben laat het maar weten.

Was volgend mij 35 euro kwijt voor 2 mb? en hij zet daar dan direct al spellen voor je op en er zit een converter bij

wat is een convertor? en mag ik van je dat mail adres?

ben gewoon wat huiverig om het via het net te bestellen maar jij heb goeie ervaringen ermee? Heeft die man ook een site en kan je aangeven welke spellen en hoeveel je erop wil hebben?

hoi,

zo’n converter is waar je dan kleine microsd kaartje indoet en dan in je pc zodat je zelf nog spellen erop kan zetten.

ben nu op mijn werk dus zal ff voor je googlen haha

en het is een goed adres heb vroeger bij de eerste ds ruim 5 jaar geleden al zo’n kaart gehaald en in de vakantie nogmaals een nieuwe voor de dsi

ik heb er evt een voor je

@Fietje wrote:

ik heb er evt een voor je

kijk dat is ook altijd fijn, wat staat erop en hoeveel spelletje en wat wil je ervoor hebben en kan ik dat kaartje dan zo in die dsi doen eigenlijk?

Er is wel verschil heb begrepen dat de dsikaartjes anders zijn als de oude ds r4kaart

@ilsederooy wrote:

Er is wel verschil heb begrepen dat de dsikaartjes anders zijn als de oude ds r4kaart

dan weet ik niet zeker of ik de goed heb liggen

volgens mij is de ds waar hij hier op past wel een dsi (we dachten dat hij kwijt was, dus een nieuwe geregeld, maar toch weer gevonden)

wil er 25 euro voor hebben en heb er een hoop spelletjs op.

kan er morgen wel even naar kijken als je het nog wilt

bigdennis en dan met spaanse extensie kan je ze krijgen.

Gewoon nieuw en ja ze komen daadwerkelijk uit spanje en ja ze komen aan (en nee ik heb geen aandelen :lol: ).

@Fietje wrote:

@ilsederooy wrote:

dan weet ik niet zeker of ik de goed heb liggen

volgens mij is de ds waar hij hier op past wel een dsi (we dachten dat hij kwijt was, dus een nieuwe geregeld, maar toch weer gevonden)

wil er 25 euro voor hebben en heb er een hoop spelletjs op.

kan er morgen wel even naar kijken als je het nog wilt

moet dan wel even zeker weten of hij ook op de dsi past, en wat voor spelletjes erop staan het moet wel wat geschikt zijn voor Quillan die bijna vijf jaar is.

weet niet waar je woont maar je kan ze online bestellen gewoon of de winkel langs gaan

wil je gebruiken voor dsi ? dan kan de M zero ook heel goed :slight_smile:

dynamodz heten ze .

@Nathascha wrote:

weet niet waar je woont maar je kan ze online bestellen gewoon of de winkel langs gaan

wil je gebruiken voor dsi ? dan kan de M zero ook heel goed :slight_smile:

dynamodz heten ze .

dat kan dus niet meer worden niet meer in de winkel verkocht illegaal

nee hoor kan je gewoon nog kopen ik ken zo ie zo al 2 winkels waar je terecht kan . en online ook heb zelf pas nog gekocht

zit nu op de site te kijken en gewoon te koop … met of zonder software er op verschilt van prijs .

@Nathascha wrote:

zit nu op de site te kijken en gewoon te koop … met of zonder software er op verschilt van prijs .

welke site is dat dan?

ik zal je pben

Marielle,

Lees dat je een R4 kaartje wil met spelletjes…ik heb geen kaartje voor je, maar omdat we in dezelfde stad wonen kan ik er wel de spelletjes voor je opzetten die je graag wil.

Mijn dochtertje heeft ook een dsi met een r4 kaartje uit Gran Canaria…daar stonden 40 spelletjes op en meer dan de helft was niet leuk voor een 5-jarige…heb ze er dus afgehaald en heb er zelf dora en diego enzo op gezet…

Kan ook voor je kijken welk kaartje mijn dochter heeft en die opzoeken voor je.

Dus als je hulp nodig hebt roep je maar :wink: :smiley:

Nikita wat handig dat jij er spelletjes op kan zetten.

Wij zijn ook aan het kijken voor een dsi, ben een echte leek daarin. :oops:

Waar kan ik dan zelf spelletjes downloaden?

Volgens mij heb ik het al gevonden Fromfreaks?

Maar nu nog zo’n kaart.

Welke kan op de dsi xl?

En kan ik beter een normale dsi kopen of een xl formaat?

Maxim,

Ik heb zelf voor mijn meisje gewoon een DSI gekocht…een XL is toch weer duurder en ja je weet hoe kinderen er soms mee omgaan. Een XL is natuurlijk groter met een groter scherm, maar ik vind juist het kleiner formaat handiger, handiger om mee te nemen enz…

Jij hebt ook dit kaartje nodig die is compatible met alle Nintendo`s…R4i Gold + 4GB Micro SD kaart (1.4.3. & 3DS compatible)

Je moet wel weten dat je software op je kaartje moet zetten anders werken de spelletjes niet.