Quoten

Ik heb tegenwoordig het quoten helemaal ontdekt om mijn berichtjes wat duidelijker te maken, maar ik weet niet hoe ik moet aangeven van wie de gequote tekst is…


Ik krijg alleen maar dit...


Hoe kan ik erbij vermelden wie het zei?

Xanna



Als je op bij het berichtje van de gene die je wil quoten op het knopje quote druk staat rechts boven, dan kan je daar op verder reageren. maar dan wel na de laatste [/quote] of nog voor de eerst

Quote:
.

hoop dat je het een beetje begrijpt. ben nie zo een ster in uit leggen :)

@PetraK wrote:

Xanna



Als je op bij het berichtje van de gene die je wil quoten op het knopje quote druk staat rechts boven, dan kan je daar op verder reageren. maar dan wel na de laatste
of nog voor de eerst
.



hoop dat je het een beetje begrijpt. ben nie zo een ster in uit leggen :slight_smile:




Even kijken of ik het goed heb begrepen…

Oké, door die quote tekentjes in je berichtje is het niet helemaal goed gegaan, maar ik snap het nu wel!!!



Bedankt!!! :-* :-* :-*

@Xanna! wrote:

Oké, door die quote tekentjes in je berichtje is het niet helemaal goed gegaan, maar ik snap het nu wel!!!



Bedankt!!! :-* :-* :-*




Nog één keertje proberen… Goh, zo leer je toch iedere keer wat bij! En dan nu met deze nieuwe vaardigheid op naar het het discussieforum :lol: :twisted: :wink:

@Xanna wrote:



En dan nu met deze nieuwe vaardigheid op naar het het discussieforum :lol: :twisted: :wink:






Bibberrrrrr :mrgreen:

:mrgreen: Be afraid… Be very afraid…

ohoh … victoria duikt alvast :mrgreen:



maar ze kan alleen op 1 iemand quoten en niet op meerdere mensen in 1 bericht :mrgreen: :wink:

Je kan wel op meerder quoten maar ik vind dat zelf nog al uhm lastig :wink:



Vind quote anzig al irri :slight_smile: soms kom je op fora;s waar ze quote op quote doen en dan is het gewoon niet meer te lezen :slight_smile:

Je kunt gerust meerdere mensen in 1 bericht quoten hoor Victoria… Kwestie van tekst kopieren en dan tussen de juiste quote-tags zetten… :mrgreen:

@Yolanda wrote:

Je kunt gerust meerdere mensen in 1 bericht quoten hoor Victoria… Kwestie van tekst kopieren en dan tussen de juiste quote-tags zetten… :mrgreen:




ja dat weet ik, maar Xanna niet :mrgreen:

@victoria wrote:

ohoh … victoria duikt alvast :mrgreen:



maar ze kan alleen op 1 iemand quoten en niet op meerdere mensen in 1 bericht :mrgreen: :wink:




Dat zullen we nog wel eens zien… Xanna leert snel hihi! :wink:



@Yolanda wrote:
Je kunt gerust meerdere mensen in 1 bericht quoten hoor Victoria… Kwestie van tekst kopieren en dan tussen de juiste quote-tags zetten… Meneer Groen




Bedoelde je dit? :mrgreen:



@victoria wrote:
ja dat weet ik, maar Xanna niet




Maar nu dus wel… :lol:

chipssssss :shock:



nu is het echt oppassen :mrgreen:

Ruud weet het nu zeker… ik ben weg :mrgreen:



haha … :mrgreen: