Ik denk dat ik dit bericht in het verkeerde topic plaats, maar dan wordt ie vanzelf wel door een modie verplaatst toch ?
Ik heb voor de zwangere ( ook de niet zwangere kunnen het doen hoor) een test gevonden op internet om te kijken wat je weet over zwangerschap en bevallen.
Misschien leuk om een keertje te doen ??
Ik zelf had er 8 goed van de 13 :oops:
http://www.gezondheidsnet.nl/zwangerschap-bevalling-en-baby/quiz/12/Feiten-en-fabels-over-zwangerschap-en-bevallen
Einde quiz
U heeft 12 vragen correct beantwoord.
:lol: :lol: :lol:
Ik had de thuisbevalling fout. hier in belgie is het regel dat ziekenhuis bevallen veiliger is dan thuis. blijkbaar in nl is dit anders Vandaar 12!
leuke kwis btw! :thumbup:
Ik dacht dat was aangetoond was dat het allebei even veilig was.
@Formally known as Vuegje wrote:
Einde quiz
Ik had de thuisbevalling fout. Vandaar 12!
Idem! :mrgreen:
ik had er 10 goed
ik maar 8, vond het een stomme quiz
Ik 8 :think: , ik ben toch al 2 keer zwanger geweest en bevallen haha.
11, die over het gewicht en waar je het allerbeste kunt bevallen. Ik denk nog steeds overal. In het ziekenhuis/kraamhotel bevallen is net zo veilig als thuis
@sopje wrote:
11, die over het gewicht en waar je het allerbeste kunt bevallen. Ik denk nog steeds overal. In het ziekenhuis/kraamhotel bevallen is net zo veilig als thuis
ik vond dat ook nogal een bizarre vraag, of vooral een bizar antwoord. Niet elke moeder wordt het rustigst van thuis bevallen, dus ik geloof ook niet dat je dat zo kan stellen. Alleen daarom al vind ik het een stomme quiz
ik had er 10 goed…
Ik maar 8. :oops:
Ik alle 13 goed! (na hier gelezen te hebben dat de test blijkbaar vindt dat thuisbevallen het veiligst is :lol: :lol: :lol: )
10 goed, idd die vraag over veilig bevallen :roll:
Had er 10 goed…
@NoortjeP wrote:
@Formally known as Vuegje wrote:Einde quiz
Ik had de thuisbevalling fout. Vandaar 12!
Idem! :mrgreen:
Ik ook :roll:
@Affie wrote:
Ik alle 13 goed! (na hier gelezen te hebben dat de test blijkbaar vindt dat thuisbevallen het veiligst is :lol: :lol: :lol: )
valsspeler! :naughty: :mrgreen:
ik heb express de quiz eerst gedaan voor ik hier verder ging lezen, en had er 10 goed :shifty: ook die van het thuisbevallen en nog 2 dus, weet al niet eens meer wat :mrgreen:
had er 9 goed :mrgreen:
Ik had er 10 goed, ook van het thuisbevallen en het gewicht.
8 correct, gelukkig heb ik nog een paar maanden om straks te slagen aan het einde van mijn eigen zwangerschap :lol: :lol:
@F’lien wrote:
8 correct, gelukkig heb ik nog een paar maanden om straks te slagen aan het einde van mijn eigen zwangerschap :lol: :lol:
Bij twijfel kun je mij advies vragen: ik had er 12 goed :lol: