Quintens voorkeurshouding

Goed dat je aan de bel getrokken hebt zeg! Laurens had aan het begin ook een voorkeurshouding maar door met het slapen een zijliggingskussen te gebruiken is die verdwenen. Succes nog in ieder geval!

Hey Steph,



Balen he? Ik ga deze week nog de osteopaat bellen, want bij Cas wordt het dus ook niet minder ondanks alle toeren die ik met hem uithaal…Ik maak me ook grote zorgen, want zo’n scheef koppie werkt door in de gehele ontwikkeling heb ik begrepen…

Stekte met Quinten meis en dat onze mennekes (is Brabants, hihi) maar snel een mooi rond bolleke gaan kweken!



Knuffel van mij!:hug:



Ellen



PS. ook sterkte met Ruben!

Misschien heb je hier iets aan: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=45489&highlight=

Sterkte in ieder geval :thumbup:

Bedankt voor de link eisblum. Bij Quinten hebben zo ook zo’n bandje gemaakt als bij jouw kindje (inderdaad net een indiaantje :mrgreen: ). Alleen zag het er nog veel assymetrischer uit :eh: .

Wij hebben 1 1/2 week geleden ook te horen gekregen dat Ricardo een voorkeurshouding aan het ontwikkelen is,…rechts! Dat we met truckjes zoals andere kant voeden, andersom op de commode, op zijn andere zij leggen in de box en ledikant dat het dan weg trekt,…hopen maar, er word 16 November weer naar gekeken,…ben benieuwd!



Goedenmorgen trouwens,…



Wij hadden een lange korte nacht,…Ricardo heeft lekker liggen spoken,…dus ga vandaag niet veel achter de pc, maar proberen bij te slapen als spookt ie nu ook,…want hij ligt net 2u en nu al weer aan het wakker worden,…pfff



Fijne maandag voor als ik hier niet meer kom,…anders tot later,…

Evy heeft ook een sterke voorkeurshouding naar links . Dit viel me ongeveer 2 weken na de geboorte al op en heb dit bij het cb aangegeven maar die deden daar niks mee :doh: Toen heb ik zelf een osetopaat gebeld en daar is ze nu 3x geweest en zit er nog 1 kleine blokkade in haar nekje. over 2 weken gaan we naar een manueel therapeut voor verdere behandeling . Toch hebben die 3 behandelingen heel goed geholpen en draait ze al vaker haar hoofd en lichaam naar rechts wat ze eerder helemaal niet deed.



Dus osteopaat bellen zou ik zeker doen :thumbup: