Quinny zapp / zapp xtra

Voor de bezitters van een quinny zapp die de ligstand missen van de wagen is er goed nieuws!



Althans ik was blij met het nieuws :wink:

Wij hebben hebben de zapp gekocht een heerlijke wagen, maar ik miste toch wel de ligstand. Tot onze verbijstering kwam 2 mnd na onze aankoop de quinny zapp xtra uit MET ligstand :wall:

Ik heb onze wagen meteen op marktplaats gezet omdat ik toch echt wel de ligstand wilde hebben.



Nu zag ik op het internet dat de wandelwagen zittingen ook los te koop waren.

Ik heb quinny zelf meteen een mail gestuurd met de vraag of deze zitting ook te monteren is op de eerste quinny zapp.

En wat blijkt dat kan :dance: meteen de zitting aangeschaft en nu hebben we dus een zapp met ligstand :lol:



Dus voor de gene die de ligstand ook missen voor €70 kun je een zitting aanschaffen waardoor ook de "oude"zap in ligstand kan :lol:

Ohhh hier was ik dus naar op zoek!

Ik heb mijn zapp eindelijk terug gekregen (leuk hoor familie) :roll:



En met de kleine op komst wil ik straks toch ook de zapp weer gaan gebruiken, maar inderdaad die ligstand.



Was op internet al aan het zoeken of dat niet mogelijk was.





Kun je het zitje ook naar je toe zetten of is dat dan weer niet mogelijk op het oude frame?





Heel erg bedankt voor de info!

oooo das goed nieuws. Aangezien hier een tweede op komst en ons meisje dus dadelijk meer gebruik van de zapp gaat maken aangezien de kinderwagen bezet is. Ga ik er dus zeker één halen!!!

Dragon, ik ben alleen erg benieuwd waar jij hem dan besteld hebt voor 70,- :wink:

Aangezien ik ze enkel tegenkom voor 95,- :lol:

ik heb die nieuwe zapp bij prenatal zien staan ,idd met ligstand maar nog steeds zo "gammel"als de gewone.

En vreselijk aan de prijs daht iets van 250 euro (of zelfs iets meer)



Zou dna eerder voor een maclaren gaan.

Oh das wel mooi… Want ik heb er 1 van 2010 maar ze kan er alleen niet op ligstand slapen. Zijn ze al tekoop?

Sorry zie nu pas dat er hier gereageerd wordt :oops:



@broekie: mijn post is van dec en toen hadden ze een mooie aanbieding vandaar dat ik hem voor €70,- heb :slight_smile:

Prenatal heeft deze week geloof ik wel een stickeractie ( zaten bij wij jonge ouders) daar zit o.Ã een 20% korting sticker bij.

En ja je kan het zitje ook naar je toe zetten.

Je krijgt er twee speciale adapters bij waardoor je dus deze zitting op je oude frame kan plaatsen.



@tamara: ik vindt er niets gammels aan hoor aan de quinny :think: die van mij is erg stevig en is ook nog nooit omgekieperd of iets dergelijks.

Persoonlijk vindt ik het een heerlijke wagen en wij hebben een maclaren juist weg gedaan voor de quinny :wink: die hadden we te leen gekregen van iemand maar vondt dat juist een onding haha zo zie maar zelfs een buggy is een kwestie van persoonlijke smaak :wink:



@maryelle: ja ze zijn al een tijd te koop :slight_smile: welvoer opletten dat je de quinny zapp xtra zitting besteld :wink:

Dragon, dank je wel!



Dan wacht ik ook nog even een leuke aanbieding af :wink: Kan hem toch niet nu a la minute kopen/gebruiken. :wink:



Maar ben heel blij met deze informatie!

Wel (voor mij) een groot nadeel van de zapp Xtra is dat hij door die ligstand niet meer zo klein is als de originele zapp.

Ik vond juist het feit dat hij zo lekker klein was het grote voordeel van de zapp.