Quinny zapp vraagje?

Wat zijn jullie pos/neg ervaringen hiermee?

Valt het slapen wel mee zonder slaapstand?

Makkelijk op de fiets? Pas ook voorin in auto?

Handig met vakantie/vliegtuig?

wij hebben hem nog niet zo heel lang, maar tot nog toe tevreden :thumbup:



Slapen in de wagen heeft meneer nog nooit gedaan, dus ook niet in de wandelwagen die helemaal plat kan, dus daar kan ik niks over zeggen.



Mee op de fiets… heb hem tot nog toe 2x mee gehad achterin het grote bobikezitje, ging prima :lol: maar eigenlijk moet daar toch nog een echte beugel voor komen. Ik hou MP nu in de gaten hiervoor… scheelt misschien toch nog net weer.



Ik leg hem in mijn kofferbakje (toyota starlet) en dan kan ik er nog met gemak wat boodschappen enzo naast kwijt, maar hij moet ook wel voor de voorstoel op de grond passen (zou ik anders wel even voor je willen proberen).



Boodschappen mandje is jammer dat het er niet op zit… maar ja dat weet je als je hem koopt. Heb hem nu paar keer mee de stad in gehad en had dan gewoon paar tasjes aan de wagen hangen. Los laten staan moet je een buggy sowieso niet is mijn mening, dus met gewicht aan de hengels al helemaal niet. Al had ik niet het idee dat de wagen er instabiel van werd die paar boodschapjes.



Vakantie hebben we er nog niet mee gedaan, weten ook nog niet of we dan de zapp meenemen of toch nog de grote wagen. Hangt er waarschijnlijk vanaf of onze knul nog besluit te gaan lopen voor we vertrekken :mrgreen: . Als hij kan lopen gaat de zapp mee, dan is het voor stukjes. Kan hij nog niet lopen waarschijnlijk toch de grote wagen. Als je alles zit, dan zit dat zeker op een dagje uit waarschijnlijk toch prettiger.



In het vliegtuig… ik zou zeggen: in de reistas die je erbij krijgt! Zou die misschien zelfs nog als handbagage kunnen? Maar dat weet ik dus niet uit eigen ervaring.

Ik denk idd dat het er vanaf hangt of je kindje veel in de buggy slaapt.

Mijn zoontje wel en ik vond het dus een onding ivm slapen.

Wij hebben toen de titanium snooze gekocht deze is ongeveer het zelfde alleen met een slaapstand. Bevalt mij dus beter dan de Zapp

vond m superhandig met de maxicosi erop!!



Slapen, is een paar keer voorgekomen. Kind zakte niet in, hoofdje ging naar de zijkant, maar of dat nu echt een geweldige slaappositie is. Ik probeerde het ook zoveel mogelijk te voorkomen.



Vakantie, slapen in de buggy was de reden dat we NIET de zapp meegenomen hebben.



Fiets, ik neem m niet mee op de fiets omdat ik dan alweer een nieuwe beugel moet kopen. (ik moest al een nieuwe bij de sparta en 2x vond ik duur genoeg)



verder vind ik het en heerlijk wagentje, maar denk als ik opnieuw zou kiezen dan ging ik voor die titanium dinges. Die kan plat en mc erop. (dacht ik??)