Quinny Zapp en Buggydrager

Hoi,

Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een hele mooie Quinny Zapp. Ik heb hem vooral gekocht

om mee te nemen op de fiets, dus ook gelijk de bike carrier gekocht, maar die past dus niet omdat

ik dubbele fietstassen om mijn fiets heb.

Heeft er iemand ervaring met de zapp en een universele buggydrager? of past dat niet!

Want dan ga ik die alsnog bij de fietsenwinkel halen. Zo niet dan moet ik een enkele fietstas.

Graag jullie ervaring.

Ik heb geen idee of hij past op universele drager. Ik denk het niet omdat ie heel ander dicht klapt als een ‘normale’ buggy.

Ik zit ook vast aan enkele fietstas… is wel jammer…

Volgens mij past dat niet? heb zelf ook de zapp maar dan met de origele fietsendrager.

de zapp kan alleen op de speciale quinny zapp drager :?

vind ik ook zo stom

ik had het toen ook in de winkel gevraagd ik heb zelf ook de quinny zapp drager

Hoihoi,

Bij mij past ie gewoon in m’n fietstas (ik heb geloof ik wel de grootste fietstassen die ik toen kon vinden gekocht). Ik zet hem dan vast met een spin, gaat prima (zolang je geen achterzitje hebt dan :wink: ).

Hier ook de ZAPP drager aangeschaft nadat we uiteraard eerst eigenwijs waren en dachten dat het best kon met een universele :oops: Nou het kon dus niet. De buggydrager zit erop en heb hem al 1 keer gebruikt :mrgreen: Ik bleek toch niet zo heel veel te fietsen EN onze kleine wilde eigenlijk altijd lopen :roll:

Ondertussen heb ik hem niet meer nodig :roll: Dat kreng was nog duur ook trouwens… Mocht iemand interesse hebben :mrgreen:

Grts,Pien

Hoi,

Weet iemand toevallig of de Quinny Buggydrager op de Sparta Amazone Trendy moederfiets past?

Ik denk het haast wel, maar ik wil het even zeker weten voor ik misschien een miskoop doe… :think:

Bij de zapp hoort de zapp buggydrager.

Ik heb hem even bekeken, maar zo duur vond ik hem niet, nu moet ik ook eerijk zeggen dat ik niet weet wat zo normaal kosten.?

DIe van die fietstas is ook slim :mrgreen:

Hij kost normaal 32,99 maar ik kan er één voor 20 euro overkopen van iemand. Maarja, dan moet ik dus wel zeker weten dat 'ie op mijn Sparta Amazone Trendy past…

Ik heb een montego moederfiets met zapp buggydrager.

Molet er bij zeggen dat toen ik bij de fietsenwinkel was om achterzitje te laten monteren we nogal moesten pielen…

Waarop ik opmerkte dat ik toch beter een sparta had kunnen kopen, waarop die verkoper zei dat op de sparta je weer alleen de sparta accesoires kan gebruiken, dus buggydrager, fietstassen etc…

Dus ieder fietsje had weer zijn dingetje zei hij.

Dus zou het ff navragen voor zekerheid bij een fietsenwinkel.