Quinny Zapp (echt maar tot 15 kg ???)

Ik wil mijn Quinny Speedi verkopen en overwegen een Quinny Zapp.

Weet dat er geen ligstand is, maar Quinten slaapt eigenlijk bijna nooit in de wagen en dat is dus geen probleem.

Mij lijkt het fijn omdat het gemakkelijk mee te krijgen is, op de fiets vast te zetten en gewoon handig.

Maar nu lees ik dat gewicht tot 15 kg gaat ??? :think:

Zijn er mensen die een kleine hebben en misschien toch meer dan 15 wegen en toch daarin nog steeds rijden ?

Want Quinten is al zo een grote boef …

En dus ook een zware (niet gek als die 10 pond mocht wegen bij de bevalling :mrgreen: )

Vraag me dan af of het nog ‘leuk is en handig’.

Graag hoor ik 't van jullie.

Ja ik reedt er wel met Stein mee boven de 15 kilo maar ik vind dan dat ie erg snel naar achter kiept en mijn bekleding is gescheurd. echt finaal gescheurd en dat terwijl Stein pas 17 kilo weegt (en er maar tot 16 in heeft gezeten :roll: )

Ik raadt het dus niet aan, maar ja wie ben ik :wink:

Onze oudste zit er ook in en weegt rond de 15 kilo. Had er eerlijk gezegd nog nooit iets van gehoord :oops: Hier gaat het nog zonder problemen en als ik het hier niet had gelezen, dan had ik het niet eens geweten. Ik loop gewoon door en zie het wel.

Lees hier ook even mee! Wij willen ook de grote kinderwagen weg doen. Vind het zo’n sta-in-de-weg. Heb me ook al helemaal verlekkerd aan dezelfde buggy als jou Femke.

Ben dus ook heel benieuwd naar reacties van mensen die er een hebben.

wij hebben de zapp ook en onze meid van 21 kilo zit er ook nog wel eens in en niks mee aan de hand

Echt nog nooit van gehoord :shock: !

Ons mupke weegt nu net 10 kilo, dus we hebben nog even te gaan 8)

Gevonden :

Op de site van Quinny zelf deze volgende berichtje :

(en daarom vroeg ik het me even af of het nou echt maar tot 15 kg was)

De Quinny Zapp op een rijtje:

•Verbluffend strak en mooi design

•Uitermate geschikt voor het snelle stadsleven (auto, bus of tram)

•Compact als geen andere buggy! Afmetingen 3D opgevouwen: 70 cm lang, 29 cm hoog en 25 cm breed

•Onderstel kan gebruikt worden met Maxi-Cosi baby-autozitje

•Licht en wendbaar door zwenkwiel voor, dat tevens vastgezet kan worden

•Compleet geleverd in handige draagtas (inclusief adapters voor Maxi-Cosi baby-autozitje, regenhoes en zonnekap)

•Goedgekeurd conform de Veiligheidsnormen EN 1888, BS7409 en NF S 54-001

•Het gewicht van de Zapp is 7,5 kg.

•Geschikt voor kinderen tot 15 kg

Inclusief:

•regenhoes

•reistas

•adapters

•zonnekap

Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar onze 3-jarige dochter weegt nu pas 11,7 kilo dus dat is bij ons niet zo’n issue. :wink: :mrgreen:

Ik vind het overigens wel een fijn ding, en gebruik hem nu al 3 jaar naar volle tevredenheid. Wel oppassen inderdaad dat je er niet teveel (zware) tassen aan hangt, omdat hij anders kan kiepen. Maar dat geldt denk ik voor alle (lichtgewicht) buggy’s…

Wij gebruiken hem voor Xander en die is net iets meer dan 12 kg… Maar Merijn zit er ook heel af en toe nog wel eens in en die is ruim 17 kg nu… Dat gaat eigenlijk zonder problemen. Heb er nooit bij stil gestaan dat het maar tot 15kg was…

Tja…

Ik wilde gewoon eens goed kijken.

Buren hebben een MacLaren, ook een mooie wagen.

Maar vind het toch erg duur, ook zelfs als 2dehands.

Ik ben immers geslaagd van een mooie legergroene Zapp.

Qua de prijs is het echt mee gevallen. (is ook 2dehands).

Kleine boef zit er prima in en wat een fijne ding.

Nu nog een mandje en fietsendrager proberen te scoren en ik ben weer klaar :wink:

Femke, super joh dat je er een hebt gevonden. Dus jij vind hem ook super! Heb al even gekeken en nieuw zijn ze toch 129 euro minimaal.

Ga ook is een beetje op mp neuzen.

Ze zijn nieuwe wel 129 euro, maar vaak dan zonder regenkap. Met is het al gauw 149,- best een prijsje. Alleen deze is wel van 2009, dus zijn wat ‘steviger’ gemaakt begreep ik uit de winkel.

Ik heb hem voor 50 euro weten te scoren en ben er ook blij mee, zeker omdat de meesten toch nog steeds rond 80 euro op MP liggen.

Maar denk dat het door de kleur is, dat ik daarom best snel kon kopen, vele willen juist de rode of zwarte en die was goed in de markt te koop.

Succes (laat ff weten of je ook slaagt :-))

Joh dat is zeker een mooi prijsje :wink:

Ik hou marktplaats ook in de gaten en zodra ik er een heb dan hoor je het meteen.