quinny speedy sx

ik heb hem ook is over te nemen trouwens :wink: :mrgreen:

ik heb dat hangen opgelost door er een riem achter te doen

dan zitten ze gewoon goed

@dolfijntje12 wrote:

Wij hebben toen de buzz gekocht en daar ben ik nog steeds tevreden over!




Hier idemdito.

Wij hebben ook de buzz, prima karretjeā€¦zeker sinds ik het irritante gladde voorwiel vervangen heb door het all terrain wiel :thumbup:

@knollie1 wrote:

en ik zou dus echt geen buga boo willen die bak zit veel te laag voor mij en mn man. ik zou daar echt rugklachten van krijgen




Nou, ik ben hernia patient en dat valt dus echt dik meeā€¦ of sta je soms 1 uur gebukt bij de wagen :wink:



Hier is het gewoon hetzelfde als even bukken om iets op te rapen.

je kindje ligt zo en is ook zo gepakt en het weegt niet meteen 20 kilo he :smiley:



Juist met rugklachten is de bug voor mij de enige wagen waar ik uren achter kan lopen zonder ellende.

Hij stuurt super licht en is mega compact op te vouwen.

Is altijd leuk als we op vakantie gaan. Hebben we de koffer vol en dan komt er na alle spullen gewoon ook nog een complete kinderwagen uitā€¦ wielen eraf, frame is super plat en past prima strak tegen de rugleuning van de achterbank aan. Het zitframe dito en de wielen en beugel prop je overal zo tussen.

@gerenkim wrote:

ik heb hem ook is over te nemen trouwens :wink: :mrgreen:

ik heb dat hangen opgelost door er een riem achter te doen

dan zitten ze gewoon goed




kun je me dat iets meer uitleggen

@Lala87 wrote:

@dolfijntje12 wrote:
Wij hebben toen de buzz gekocht en daar ben ik nog steeds tevreden over!




Hier idemdito.




Idem :mrgreen: Heb zelfs laatst nog een ander frame gekocht omdat die het begaf door R. zn gewicht! Dus als je een Buzz koopt, ik heb nog wel een blauwe zitting over :mrgreen:

@knollie1 wrote:

@gerenkim wrote:
ik heb hem ook is over te nemen trouwens :wink: :mrgreen:

ik heb dat hangen opgelost door er een riem achter te doen

dan zitten ze gewoon goed




kun je me dat iets meer uitleggen




Waarschijnlijk doet zij het hetzelfde als wijā€¦



Je neemt een riem (of sjorband :wink: ) en die doe je over de duwstang achter de zitting. Hierdoor komt de zitting rechterop te zittenā€¦

Wij hebben hier ook de SX (model 2008/2009) en vindt het een hele fijne wagen om mee te rijden op idd de buggy zit na.

Wat een onding is dat :wall: onze bink is nu ruim 2 en kan er nog steeds niet in hoor (iel mannetje) en dan hebben we er zelfs de bijbehorende zitverkleiner er in zitten.

Hier idd ook een band achter de zitting gedaan zodat hij recht op zit, in het begin waren we er zelfs mee terug naar de winkel gegaan omdat we dachten dat we hem verkeerd in elkaar hadden gezet.

Als we dit geweten hadden, dan hadden we de wagen ws nooit gekocht.



We hebben uiteindelijk voor onze bink maar een quinny buzz er bij gekocht en die bevalt ons super :thumbup:

Enig min puntje vindt ik is dat die wielen zoā€™n kabaal maken op de stenen.

@ICL wrote:

@knollie1 wrote:
@gerenkim wrote:
ik heb hem ook is over te nemen trouwens :wink: :mrgreen:

ik heb dat hangen opgelost door er een riem achter te doen

dan zitten ze gewoon goed




kun je me dat iets meer uitleggen




Waarschijnlijk doet zij het hetzelfde als wijā€¦



Je neemt een riem (of sjorband :wink: ) en die doe je over de duwstang achter de zitting. Hierdoor komt de zitting rechterop te zittenā€¦






ja inderdaad ik had gewoon een kinderiem gehaald (voor om je broek )

van elastiek met zoā€™n klik ding en dat achter de zitting gedaan dan gaat de zitting rechterop en is het probleem opgelost

@Cell wrote:

96 cm lang, 69 breed en 32 cm dik



Bij ons zou hij passen, maar zeker met de bak erbij past er dan niks meer in.



Die bak is dan los mee te nemen he, die moet er dan ook nog bij.





Vrienden van ons hadden hem en die hebben dat ding na 3 maanden alweer verkocht en een andere wagen gehaald omdat ze zich kapot ergerden aan de wagen zelf en aan het geprop in de auto.



Heb je al gekeken naar de Mutsy transporter?

Die is echt nog wel iets compacter, mooie lichte niet te duren wagen, zelfde grote bak als quinny, moderner design (de speedy bestaat inmiddels al wel ruim 10 jaar) en geen ellende met riempjes.

Onze overburen hebben hem, mooie wagen echt, in dezelfde prijsrange.



Of een 2e hands bugabooā€¦ :angel: Echt als je eenmaal een bug hebt, wil je niet anders meer. Wij hebben een 2e handse in gebruik en die zou zo nog wel 2 kinderen meekunnen. Ziet er nog meer dan prima uit en hebben we voor 200 euro gekocht. Alles is wasbaar, van bak tot kap, dus je kindje ligt niet in andermans vuil.




Nou, de Mutsy Transporter is dus onze 2e keus toevallig :mrgreen: Vinden die ook erg mooi, maar de kleuren zijn er wel beperkt van. We vonden de paarse ƃĀ©rrug mooi, maar dan moet het wel een meid zijn. En de rest van de kleuren vonden we eerlijk gezegd mwoah :shifty: Maar voor de rest idd ƃĀ©rrug mooi :thumbup: Voor de Quinny willen we voor Raven kiezen. We willen zojuist over 10 minuten weggaan om te kopen, maar zullen nog eens naar de Mutsy Transporter kijken :wink:



De bugaboo vinden we eerlijk gezegd spuuglelijk (alle types), en vƃĀ©ĆƒĀ©l te duur. :shifty:

Nou, uiteindelijk is het toch de Mutsy Transporter geworden. :mrgreen: Complete combi wagen met gratis autostoel en luiertas, dekbed, voetenzak etc. :mrgreen: En zo klein op te vouwen dat die zeker in de auto zal passen. Eind augustus kunnen we hem ophalenā€¦

proficiat met je wagentje 8)



En ik ben het met je eensā€¦ de bugaboo is ook spuuglelijkā€¦ ik riep altijd dat ik die niet hoefde, net een rollatorā€¦

Maar jaā€¦ ik loop heel wat af en het comfort voor baby en mama is uitzonderlijkā€¦ en dat maakt hem toch voor mij tot subliem karretje. Kan niet zonderā€¦ :mrgreen:

@ICL wrote:

Oooh ja, vergeten te vermeldenā€¦ wij hebben een soort van spanband/sjorband om de zitting gedaan, waardoor deze beter rechtop blijft zitten :mrgreen:




haha dat hebben wij ook gedaan toen ella wilde op een gegeven moment rechtop zitten om rond te kijken.