quinny buzz

Wij hebben een buzz maar onze kleine man is nu 4 maanden en past niet meer in de bak, (ligt met zijn armpjes klem) en moet dus in de wandelwagen. Maar als hij naar je toe zit kan hij niet echt helemaal liggen lijkt wel.



Kan ik het anders oplossen of moet ik hem er gewoon in leggen?



groetjes franca

Past het echt niet goed meer?

Mijn jongens waren enorm (groeiden tegen +2 lijn aan) en lagen zelfs in een duowagen-reiswieg (iets smaller als normaal) en zij hebben gewoon tot 6 maanden erin gelegen. Ze lagen qua breedte ook aardig klem, maar op zich kan dit geen kwaad.

Voor de ontwikkeling van het ruggetje is het gewoon niet goed als ze niet plat kunnen liggen. Bij mijn oudste heb ik trouwens ook een Buzz gehad (model 2007) en deze kon wel helemaal plat als hij naar je toe keek.

Het lijkt of ie niet helemaal plat is, maar als je goed kijkt is het rugdeel zo goed als plat. Onze dochter lag er ook met een maand of 4 al in. Niet omdat ze niet meer in de bak paste, maar ze wilde meer zien, dus ging ze steeds met haar hoofd aan het tillen en ze rolde al alle kanten op…dus gooide ze nog wel eens haar beentjes op de rand :wink: