Hallo,
Wie heeft ervaringen met een Quinny buzz en/of een Bugaboo?
Een nadeel van beide vind ik dat de zitjes allebei niet helemaal plat kunnen en de kindjes zeg maar zittend liggen…
Bij de nieuwe Quinny Mood (2012) kan dit wel maarja, die is ruim 800 euro… :?
En die is dus nog niet tweedehands te krijgen en dat is wel mijn bedoeling.
Ik hoor graag ervaringen…
De bugaboo kan wel helemaal plat hoor,
wij hebben nu de bugaboo en helemaa tevreden over . Zitje kan 2 kanten op en helemaal plat
bij de bugaboo hou je toch zo’n knik bij de knietjes over?
Tenminste… ken 2 verschillende modellen en die hadden dat allebei, denk dat TS dat bedoeld?
Wij hebben zelf een Quinny Freestyle 3XL en die kan helemaal plat.
Vond het zelf gezelliger als ze in de bak liggen, maar qua liggen is het voor de kleine niks anders. Ook helemaal plat en kan gewoon ook naar je toegekeerd worden (zitje kan ook van je af, is heel makkelijk af te klikken en om te zetten).
Misschien dat zo eentje nog 2e hands op de kop te tikken is?
Al worden die volgens mij ook nog gewoon nieuw gemaakt :think: .
Bugaboo heet wel een knik, maar die is zooo minimaal…
Mijn kinderen liggen in bed allemaal met hun beentjes opgetrokken onder zich of met hun beentjes in een kromming richting kleermakerszit. Die vonden die steun in hun knietjes juist erg prettig.
Bovendien… de bak is zo groot, Suus lag pas met ruim 8 maanden in de buggyzit. Dan is het echt geen issue meer eigelijk.
Mocht je 2e hands een bug zoeken… ik heb de mijne te koop. Een cameleon met de basis in kobaltblauw en aanvulling in zwart. Inclusief voetenzak en regenscherm. Vraag er 250 euro voor… Gebruik alleen nog maar de zapp buggy, Suus is anderhalf nu en er komt bij ons echttttt geen kindje meer :mrgreen:
Hai,
Ja ik bedoelde inderdaad die knik van de beentjes, dat ze zeg maar zittend liggen. Maar dat heeft de Quinny Buzz ook. Maar de freestyle dus niet? :think: Kan ik ook nog ff naar kijken.
Oh Cell jij de jouwe te koop, hmm ik pb je ff.
Bugaboo heb ik ook, kan niet wachten om hem zometeen weer om te bouwen en weer te gebruiken! Echt zo’n fijne wagen! Nadeel alleen als je de ligbak hebt, dat je dan wat moeilijker in de bagagemand kan. Maar hij rijdt lekker, is lekker lang zodat je kindje er lang in kan, en ook eenvoudig en klein in te klappen
Ik ga ook voor de bugaboo…echt een top wagen!
Tenminste... ken 2 verschillende modellen en die hadden dat allebei, denk dat TS dat bedoeld?
Wij hebben zelf een Quinny Freestyle 3XL en die kan helemaal plat.
Vond het zelf gezelliger als ze in de bak liggen, maar qua liggen is het voor de kleine niks anders. Ook helemaal plat en kan gewoon ook naar je toegekeerd worden (zitje kan ook van je af, is heel makkelijk af te klikken en om te zetten).
Misschien dat zo eentje nog 2e hands op de kop te tikken is?
Al worden die volgens mij ook nog gewoon nieuw gemaakt :think: .[/quote
deze hebben wij ook!!!! :thumbup: maar word niet meer gemaakt naar mijn weten
weet je wat ik ook vind(heb net even gekeken naar de “nieuwe kinderwagens” ik vind de wandelwageninzet zo klein als ik dan kijk naar mijn freestyle 3xl die is vele malen groter.
De kids hebben bijna de voeten in de nek zitten.
Die van mij konden altijd erg lang in de wandelwagen en die loopt echt nog steeds vele malen beter dan een buggy
Klein?
Mies is 1 meter 4 en die past nog met gemak in de bugaboo hier… en dan rijdt hij ook nog super. Je kan de vering ook aanpassen op het gewicht.
Dus hij oogt wellicht klein, maar is het zeker niet.
Het is wel de meest plat opvouwbare wagen, iets wat met meerdere kinderen en bagage op vakanties en dergelijke wel erg fijn is.
Maar goed, ik moet MSJ nog gaan teleurstellen… manlief durft nu al verkopen nog niet aan… hij vind het zo’n fijne kar dat hij echt wil wachten tot Suus ook niet meer buggy afhankelijk is. :shifty: Dat is pas over ruim een jaar…
Bugaboo staat er juist om bekend om een grote ligbak te hebben
de ligbak ja… maar de zitting hadden ze het over… die is echt niet klein…
Aniek had vorig jaar (was ze bijna 7) in de zomer haar enkel verstuikt, woog ze 19 kilo, maat 122 en zonder bumperbar kon ze er nog lekker in zitten hoor.
Kreeg het ding niet meer opgebeurt, maar rijden deed hij prima en de zit is diep genoeg.
De bak van bugaboo cameleon is de grootste van allemaal… 78 cm in vergelijk met 72 a 74 van anderen. Kinderen kunnen er veelal in tot ze rechtop willen om te kijken of omrollen… Peet met 6 maand naar zit gegaan, Mies met 9 maand en Suus met ruim 8 :thumbup:
Ja de bugaboo ja die zitting valt wel mee, maar ik bedoelde ook de nieuwere kinderwagen ga maar eens kijken
Mijn nichtje had ook de buzz en het kind kon er al heel snel niet meer in zat opgevouwen met haar voeten
En de joolz enz
Die hebben allemaal zo’n vast bakje
Als ik dan hier kijk de voeten kunnen eerst recht en dan gaan ze naar benee
Onze kinders willen graag zelf lopen maar met langere stukken had ik ze er nog wel in hoor en dan waren ze ruim 3
Ryan is 115cm en 21kg en zat nog tot een mnd geleden in de buzz. vond het een ideale wagen!
ik gebruik hier met veel gemak de bugaboo. heel simpel in gebruik en ik vind de zit helemaal niet klein, mijn zoontje is al ruim 2 en past zelfs nog in de trappelzak (!) :shock:
Verschillende meningen hiero! :lol:
Ja Cell jammer dat die van jou niet door kon gaan, maarja snap het wel.
Ik zag toevallig laatst mijn neefje van 13 mnd in de bugaboo zitten maar ik vond het zitgedeelte juist klein! Kan ook komen omdat hij mss helemaal in een voetenzak zat maar hij kon zeg maar nog maar een klein stukje boven zijn hoofd groeien… :think: Maarja, mss leek het alleen maar zo…
Zit nu weer op MP naar Quinny Buzzen te kijken, ook leuke wagens! En een heel stuk goedkoper als een tweedehands bugaboo! :shock:
Ik ga ook voor de bugaboo. Ik weet niet waar je woont, ik weet dat mijn vriendin haar bug te koop heeft staan.
Ik zeg bugaboo, absoluut. Het is een duurdere wagen, dat klopt, maar zoooo fijn!
Wij gaan binnenkort de onze verkopen, maar met pijn in mijn hart (omdat er simpelweg geen kleintje meer komt)… maar ow wat heb ik een plezier gehad met onze bug. P-tje heeft altijd als een prinsje gelegen en gezeten!
Ik zeg ook bugaboo, heb zo veel plezier van die wagen! Hij stuurt echt heel licht, met een hand en kindje kan naar je toe en van je af.
Er zit idd die knik in de beentjes, maar moet zeggen dat ik dat nooit een probleem heb gevonden. ZO vaak heeft L ook niet in de kinderwagenzitting geslapen eigenlijk.
En over een paar maanden mag ik m weer ombouwen! :inlove:
hier de Quinny buzz :thumbup: super wagen en lekker soepel
de buggy heeft 2 zittingen, je hebt een soft seat, die is wat smaller en je kan er een andere in doen, die is alleen stof, dus gelijk een stuk ruimer