Quinny BUZZ ervaringen!!!

hahaha, je moet bij de bugaboo promotie gaan werken :mrgreen: :mrgreen:



Nee hoor, gekheid. Ik heb gevraagd om advies en dat krijg ik …





Ik ga vandaag naar de JJ beurs en ga bij beide wagens eens kijken.



Zal vanavond of morgen verslag uitbrengen.



thanks :mrgreen:

En? Bevalt 'ie goed? Nu J ff ompraten dus. :lol:

@Kers wrote:

En? Bevalt 'ie goed? Nu J ff ompraten dus. :lol:






Heb niet echt een kans gehad…was retedruk daar…





jeroen vindt het nog steeds stom, maar zegt: Je doet maar wat je niet laten kan…dus…





Ik ga binnenkort wel eens even in de winkel kijken, dan krijg ik vast betere info en kan ik met dat ding oefenen.



xx

Ik heb een Buzz '05 wel een goeie kar maar daar komt die er kan GEEN kiddyboard aan. Zodra mijn baby er is, is mijn dochter nog niet oud genoeg om lange stukken te lopen en dan is een kiddyboard erg handig. Dit kan dus nu niet!!



Ik moet nu dus een nieuwe kinderwagen gaan kopen!!



Zie dat er bij minnie ook een 2de aankomt en zou zeggen denk er maar eens heel erg goed over na.



Groetjes

Vientje

Vientje, zou dat bij die nieuwe BUzz wel passen dan???



Matthijs kan al vrij lange stukken lopen…(hij is al te zwaar voor de buggy)



Als de beeb er is dan is hij bijna 3 jaar, neem aan (hoop) dat hij dan eigenlijk wel alles loopt… :pray:

nee op de nieuwe buzz past ook geen kiddyboard. Ik heb het nagevraagt op de JGZ-beurs. Ze raden het ook af om er een kiddyboard aan te hangen. Als je kleine knul dan 3 is kan je nog niet helemaal verwachten dat hij alles gaat lopen. Bij kleine meid is dan ook bijna 3 en zit ook al erg lang op lopen, maar die lange stukken gaat ze echt niet redden. Ik heb het gezien bij me nichtje haar kleine is op 1 dag na 1 jaar ouder dan de mijne en die red het ook nog niet. Het is natuurlijk wel per kindje verschillend maar ik zal het er niet op gokken.

hoi,



wij hebben de buzz 2006,

en 399,- betaald incl de bak.

wel de wagenzak en mandje erbij gekocht.

wij zijn wel tevreden :thumbup:

geloof dat de service niet zo best is, als je op hun site kijkt ook staat het zo omschreven dat ze je altijd kunnen afwimpelen :silenced:



gr mel

buzz 2007



super vooral dat hydraulische (schrijf je dat zo) daar steel je echt de show mee. zoef en hij is uitgeklapt. ben er heel erg tevreden mee, rijdt lekker, past in mijn polo’tje en ziet er top uit.



succes

Mea is een kleintje en past perfect in de buzz, vraag me alleen af hoe het zit met grotere kids of hoe lang Mea erin kan :think:

ben nu een weekje aan het buzzen…

en hij bevalt me prima!



Ik heb er 1tje uit 2007…