Wie heeft ervaring met deze wagen? Is het een goeie wagen? Ik zit er over na te denken deze aan te schaffen.
Hoi Daantjuh,
Ik heb ook de buzz 3. Ik ben er erg blij mee. Je kan je kindje naar je toe en van je af plaatsen. Mijn zoontje is bijna 16 maanden en hij kijkt nog steeds naar mij. Zo kunnen we heerlijk kletsen en hij kan rond kijken.
Hij is zo ingeklapt en hij vouwt zich zelf uit.
Hij ziet er ook erg mooi uit. De kinderwagenbak heb ik in het lime groen en de wandelwageninzet in het blauw met een groene voetenzak.
Als je hem koopt hoop ik dat je er net zoveel plezier aan hebt als ik.
Groetjes Claudia
Heb je geen minpunten? Ik hoor ook van mensen dat de wielen nog wel eens blokkeren. En dat het frame en het zitje beetje gammel worden… Is dit ook zo?
Ik heb nu de speedie xs maar hij ligt daar niet lekker in… Hij hangt en zit daar niet lekker in. Bij de Buzz zit je tenminste goed. En inderdaad vind het ook fijn dat ik hem naar me toe kan zetten. Nu kan ik niet zien wat er gebeurd.
Een minpuntje dat ik nu pas ondek: er kan eigenlijk geen meerijdplankje aan vast.
Verder een fijne wagen.
Shalom
@Shalom wrote:
Een minpuntje dat ik nu pas ondek: er kan eigenlijk geen meerijdplankje aan vast.
Verder een fijne wagen.
Shalom
Er is 1 type mee rij plankje wat er wel achter kan
Ik ben ook zeer tevredenmet de buzz
welk type meerijdplankje kan er op dan?
Ik heb geen problemen met de wielen. En hij is ook niet gammel.
Het enige wat wij aan probleem hebben gehad, is dat het onderstel van de rem afschoot in de auto. Bleek het frame scheef te zijn, en we hebben een heel nieuw onderstel van Quinny gekregen.
Wij hebben ook een probleem gehad met de in hoogte te verstellen duwstang. We kregen meteen een nieuwe, dus service/ garantie is goed geregeld bij quinny.
Met wielen geen probleem, ook niet gammel of zo. We gebruiken hem nu voor ons tweede kindje. (helaas weleens lekke banden).
Shalom
Superfijne compacte wagen! Het enige waar ik me soms aan irriteer is dat de wielen wat blokkeren in de dierenwinkel. Maar daar is de vloer erg vies, dus dat komt daardoor.
Verder vind ik hem ideaal, rijdt lekker, veel mogelijkheden en zeker aan te raden!
ik heb deze wagen gehad van mn 1ste en heb hem snel weer verkocht had hem later gekocht voor de buggy zodat ze lekker na me toe kon en ik lekker relax kon wandelen maar op een gegeven moment wil ik een winkel in lopen en klapt de buggy inelkaar terwijl die gewoon goed uitgeklapt is heb wel van quinny een nieuw onderstel gekregen maar wou er niet langer mee lopen want als je kindje wat zwaarder is loopt ie niet meer fijn.
nu met de 2e hebben we een maxi cosi mura en die is echt super lekker licht lopen grote wagenbak die zelfs kan inklappen dus compact in de auto en hij is heel steving heb mn 1ste van 4 jaar in de winkel er ingezet en hij liep soepel dus wij zijn helemaal blij met de mura.
@Shalom wrote:
Verder een fijne wagen.
Shalom
de buggyboard kan eraan vast. :thumbup: Het is wel 1 van de duurste plankjes maar wel de oplossing .
Wij hadden eerst de speedi, maar daar hing Anique dus ook in. Ze kon niet
rechtop zitten.
Vorig jaar (anique was toen net 1 jaar) hebben we de buzz gekocht.
Super wagen! Nooit problemen mee gehad.
Ik vind wel dat de zitting vrij klein is. Anique is nu 90 cm en die zit dus krap
in de wagen. Nu zit ze er niet meer in, maar je kan dan de xl zitting gaan
gebruiken.
Nadeel is idd dat er geen meerijdplankje achter kan. Dat kan pas als ze
in het zitgedeelte van je af zitten. Snap je?
Maar verder een super wagen!
Maar is het ook een fijne wagen voor lange stukken wandelen?
Ik heb 'm…ben op zich wel tevreden:
- hij is hip 8)
- buggy kan ook naar je toe
- kindje zit lekker rechtop
- hij is niet zo groot en log
- hoogte verstelbare duwstang
- rijdt lekker licht
minpunten:
- winterjas+voetenzak gaat niet, gordels zijn te klein. Heb via Quinny een gratis verlengsetje gekregen. Probleem opgelost
- voorwiel blokkeert nogal eens, vooral in winkels. Er is een luchtbandje verkrijgbaar (ook voor in het bos, op ijs enz) kost wel € 65,-
- dreami is niet al te groot (maar dat weet je, is dezelfde als speedi)
- hij schiet vaak van de rem in de auto, dus een hoop gebonk achterin
Als ik het over zou moeten doen, zou ik misschien gaan voor een bug, al vind ik die bak zo belachelijk laag zitten. Anders gewoon weer een buzz…
o ja, de buzz 4 schijnt niet zo vaak te blokkeren…misschien is dat wat?
(die was er in 2007 nog niet)
ik heb in 2008 de quinny buzz met 4 wielen gekocht,de 2 voorwielen staan ver uit elkaar en als je per ongeluk te schuin gaat dan gaat de kinderwagen wel scheef maar de wielen blijven recht en je kinderwagen valt dan niet om, is een soort omkiep beveiliging.
klapt makkelijk in en uit en ik wandel er veel mee ook lange afstanden in het bos.
zit een xl hoes bij voor als je kind wat groter wordt en dus te krap komt te zitten.
ik heb geen nare ervaring met te krappe gordels want je kan de gordels aan 2 verschillende lengtes gordelhouders vastzetten.
met een kiddyboard erop heb ik geen ervaring dit is ons eerste kind.
kind kan naar je toe kijken en van je af en je kan er een maxicosi op meenemen