Quinny buggydrager en achterzitje?

Wij willen graag een Bobike achterzitje monteren, maar nu lijkt dat niet samen te passen met de Quinny buzz drager. Hij moet op mijn hub’s fiets met zo’n ATB beugel, maar het gaat op een paar millimeter na niet :x Weten jullie of het zou moeten passen of gaat het gewoon niet samen?

hier zelfde probleem gehad

mijn man heeft iets beetje anders gedaan en zo is het gelukt.

heb het volgens mij al eens aan iemand gepbt… zal even zoeken

ik heb ooit eens wat foto’s naar iemand gemaild.



als je me je mailadres geeft per pb, dan kan ik even kijken of ik die mail nog kan vinden…

Hoi Jet,



Ik zou graag foto’s zien van hoe je het achterzitje voor elkaar hebt gekregen met de Bobike. We hebben nog eens geprobeerd, nu met een soort verlengstukjes, maar het past nog steeds niet :frowning:



Mijn emailadres is: **********************



Drinkt Xander nu nog steeds de fles goed trouwens? Hier blijft het redelijk drama, op een dag drinkt ze in totaal maar zo’n 100 ml. Niet echt een rustig idee als je aan het werk bent… jij weet hoe het voelt :? Ze is verder niet echt aan het huilen trouwens (gelukkig) en ze slaapt ook gewoon, maar de ze haalt de schade dan 's nachts bij mij in. En ze houdt het ook nog niet tot het eind van de dag vol op het kdv, ik haal haar rond een uur of 4 op… maar misschien is dat nog wel gewoon wennen.



groetjes,

Maja



Edit: Emailadres verwijderd ivm privacy