quick&hot

Kent iemand dit apparaat? Heeft iemand het?

enne hoe bevalt het?



een quooker lijkt me geweldig, maar wel erg prijzig :oops:

eigenlijk geen echt antwoord op je vraag want ik heb geen ervaring met de quick&hot maar…



ik heb wel ervaring met de cooker.

Het is inderdaad een erg prijzig apparaat maar zeker zijn geld waard!

Wij hebben een combi-cooker dus én direct kokend water uit de kraan, maar ook direct warm water (onze ketel hangt op zolder en het duurde altijd ontzettend lang voordat we beneden warm water hadden).

maar is zo’n ook (makkelijk) te instaleren in een bestaande keuken? dat is een beetje mijn dilemma…

Wij hebben hem nu al meer dan een jaar.



Lekker makkelijk voor thee, noedel soep, jus met water, eigenlijk makkelijk voor alles wat je moet aanmaken met kokend water.

volgens mij zijn er 2 versies in omloop? een witte en een zwarte? wat is er anders? behalve het design dan :wink:

hoi hoi



ik heb 2 quick & hot gehad, en ze waren allebei heel snel kapot :frowning: De 1e nog in de garantie, vandaar dat ik er 2 heb gehad. Ik vond m wel super handig, maar een beetje te duur om er nog 1 aan te schaffen



:-*

daffie

Nooit van gehoord! :oops:

hier voor de quooker gekozen. Ideaal. :thumbup: En installeren in een bestaande keuken is volgens mij goed te doen. :think:

Voor een quooker hoef je alleen maar een gat in je aarechtblad te maken. Het apparaat zelf kan in het kastje eronder staan.

Ik vindt het ideaal. Geen extra dingen op het aanrecht die om kunnen vallen. En zo vervelende ongelukken kunnen maken.

Je moet natuurlijk wel stroom en water in het kastje hebben. :wink: :mrgreen:

Wij hebben hem ook geplaatst in onze bestaande keuken.

Idd moet je wel een gat in je aanrecht boren. Bij een natuursteen-aanrechtblad is dit wel mogelijk maar niet zelf te doen en laten doen is erg duur. Mijn zus heeft dit uitgezocht en besloten geen quooker aan te schaffen omdat het gat boren een paar honderd euro zou gaan kosten.



Wij hebben een houten aanrechtblad en hier zelf het gat ingeboord, dit ging prima.



Je levert natuurlijk wel een beetje kastruimte in om de quooker kwijt te kunnen!!

Een quooker zet je naast je spoelbak. Dus water en afvoer hoeft geen probleem te zijn. En in de meeste gevallen hebben mensen een vaatwasser ook in de buurt staan. Dus stroomprobleem ook meestal geen probleem. en bij je gasfornuis zit ook wel stroom ivm de elektrische ontsteking :mrgreen:

wij hebben een anderhalve spoelbak. Het gat voor de quooker is daarin gemaakt en dus niet in het aanrechtblad.

wij hebben een houten aanrechtblad, dus een gat boren zou niet zo moeilijk zijn, ik laat mijn man ff nadenken over de stroom, idd vaatwasser staat ernaast…

ik wil toch zo’n ding denk ik ipv quick&hot…

:oops: Wat is het??

een supersnelle heetwater voorziening, zo hoef je niet meer te wachten op je kopje thee, soep of instant andere rommel :wink:

Ahaaa :doh: sorry!

Is dat dan wel veilig met kinderen? Niet dat ze zomaar heet water over hun handjes kunnen krijgen?

(iets van een beveiliging ofzo??)

Is dat dan wel veilig met kinderen? Niet dat ze zomaar heet water over hun handjes kunnen krijgen?

(iets van een beveiliging ofzo??)

Je kan de kraan alleen opendraaien door hem in te drukken en dit is voor kleine kindjes echt niet voor elkaar te krijgen.



Het is ook een aparte kraan, wij hebben de twee kranen naast elkaar en ondanks dat ze hem echt nog niet kan opendraaien maken wij Danique nu al heel duidelijk dat ze nooit aan die kraan mag komen.