quick&hot

Kent iemand dit apparaat? Heeft iemand het?

enne hoe bevalt het?



een quooker lijkt me geweldig, maar wel erg prijzig :oops:

eigenlijk geen echt antwoord op je vraag want ik heb geen ervaring met de quick&hot maar…



ik heb wel ervaring met de cooker.

Het is inderdaad een erg prijzig apparaat maar zeker zijn geld waard!

Wij hebben een combi-cooker dus én direct kokend water uit de kraan, maar ook direct warm water (onze ketel hangt op zolder en het duurde altijd ontzettend lang voordat we beneden warm water hadden).

maar is zo’n ook (makkelijk) te instaleren in een bestaande keuken? dat is een beetje mijn dilemma…

Wij hebben hem nu al meer dan een jaar.



Lekker makkelijk voor thee, noedel soep, jus met water, eigenlijk makkelijk voor alles wat je moet aanmaken met kokend water.

volgens mij zijn er 2 versies in omloop? een witte en een zwarte? wat is er anders? behalve het design dan :wink:

hoi hoi



ik heb 2 quick & hot gehad, en ze waren allebei heel snel kapot :frowning: De 1e nog in de garantie, vandaar dat ik er 2 heb gehad. Ik vond m wel super handig, maar een beetje te duur om er nog 1 aan te schaffen



:-*

daffie

Nooit van gehoord! :oops:

hier voor de quooker gekozen. Ideaal. :thumbup: En installeren in een bestaande keuken is volgens mij goed te doen. :think:

Voor een quooker hoef je alleen maar een gat in je aarechtblad te maken. Het apparaat zelf kan in het kastje eronder staan.

Ik vindt het ideaal. Geen extra dingen op het aanrecht die om kunnen vallen. En zo vervelende ongelukken kunnen maken.

Je moet natuurlijk wel stroom en water in het kastje hebben. :wink: :mrgreen:

Wij hebben hem ook geplaatst in onze bestaande keuken.

Idd moet je wel een gat in je aanrecht boren. Bij een natuursteen-aanrechtblad is dit wel mogelijk maar niet zelf te doen en laten doen is erg duur. Mijn zus heeft dit uitgezocht en besloten geen quooker aan te schaffen omdat het gat boren een paar honderd euro zou gaan kosten.