Ik ben echt niet zo’n keukenwonder, dat ik zelf wat uit m’n mouw schud (helaas, zou makkelijk zijn).
Heeft iemand het recept van een lekkere quiche zonder kool of ui?
Overal waar ik zoek zit zowat ui in, logisch, maar dat kan ik echt niet eten helaas.
laat je het toch gewoon eruit? ui is lekker, maar er is echt geen man overboord als je het weglaat.
(tenzij je een recept hebt voor een uienquiche, dan wordt het wslk een beetje een trieste bedoeling )
Ja joh, gewoon weglaten.
Ik maak vaak restjes-quiche. Met bijv courgette, champignons, stukjes paprika en als ik dan nog niet genoeg groente heb een blikje mais ofzo erbij.
Een quiche met witlof vind ik ook erg lekker!
Als je een quiche met broccoli of bloemkool doet kan het prima zonder ui. Natuurlijk smaken ze anders als er geen ui in zit, maar dat betekent niet per direct dat ze niet / minder lekker zijn.
Gewoon erin doen wat je zelf lekker vindt. Dat is het handige aan quiche Vanmiddag komt er hier een met tomaat, prei, courgette, ui (maar die kan er dus net zo goed uit gelaten worden), hamblokjes en kaas. Nooit geprobeerd, die combi, maar ben benieuwd
Nou, ik ga vanavond een poging wagen, haha. Ui laat ik er dan gewoon lekker uit.
Als jullie zeggen dat dat kan, moet het gewoon lukken .
Jullie horen nog van me als het was was.
Zou wel heel handig zijn als dit lukt, want ik kan geen kool en ui eten, en als die quiche nou wat is, dan hebben we weer eens wat variatie, haha.