Q-musiq, het geluid..

:wall: :wall: :wall: :wall:



Iemand heeft het geluid geraden…Ik heb wel gehoord dat hij 48 duizend nog wat euro heeft gewonnen, maar niet wat het geluid nu was…



:roll:



Help mij uit de frustratie…

Het inklappen van een gevaren driehoek :roll: :mrgreen:

heeeee…nou dat dacht in nou ookal de hele tijd :wink: :think:

@Sterre74 wrote:

Het inklappen van een gevaren driehoek :roll: :mrgreen:




Daar was ik echt nooit op gekomen :eh: :think:

Wel lekker zeg, 48000 euro winnen.

Daar had ik nou echt nooit opgekomen, vond het toch echt lijken op iets van papier scheuren :eh:.

Jee hoe kom je er nou op dat het dat geluid is :think: Zit zo’n iemand dan de hele dag vanalles te proberen om te kijken of het misschien dat geluid is, of zou zo’n iemand dat geluid op de radio horen en direct denken: “oooh dat is een gevaren driehoek dat ingeklapt wordt”. :eh:

Ik vroeg mij ook al af hoe die vent er nou op was gekomen … :think:

niet echt een alledaagse bezigheid wel? :roll:

Nou voor EUR 48.000,- zou ik ook alles proberen… :mrgreen:





Hier op het werk hebben we helaas Radio Veronica opstaan en die hebben nooit dat soort spelletjes… :? Wel binnenkort de Top 1000… :dance:

@Paschal75 wrote:

Ik vroeg mij ook al af hoe die vent er nou op was gekomen … :think:

niet echt een alledaagse bezigheid wel? :roll:




Misschien doet hij wel werk waarbij hij zo’n ding weleens gebruikt :think:



Bij de wegenwacht bijv. :mrgreen:

Ik had ook nooit geraden dat het het inklappen van een gevarendriehoek was. Dacht ook aan iets van papier.

Je kunt trouwens ook op de site kijken naar het filmpje van hoe ze het geluid gemaakt hebben. Misschien dat het er nu dus al opstaat.

En wat is het nieuwe geluid? :wink:

Inklappen van een gevaren driehoek??? :shock:



HEt klonk toch echt als scheurend papier…



Maar bedankt… :thumbup:

nou ik had dat nooit verwacht… Ik had zoiets van dat zal wel met papier te maken hebben

huh inklappen gevaren driehoek :think:



wij waren toch inderdaad ervan overtuigt dat het iets met papier was :?

op de site kun je zie hoe ze het geluid hebben opgenomen, en dan zit je idd ff te kijken ooooohhhjjaaaaaaaaaaaaaaa :mrgreen:

http://www.qmusic.nl/page/hetgeluid



toch leuk hoe je hersens zeggen dat het iets wat het totaal niet is… 8)

moet zeggen als je inderdaad het filmpje bekijkt dat het dan wel klopt maarja het klonk als papier

Mijn man belde mij gisteren op: het geluid is eruit! Ik: Huhhhh??? :think: Wat? Hij: het geluid van Qmusic. O die! :lol: Nou ik was er ook volledig van overtuigd dat het iets met papier was.

Ik mijn nichtje op gebeld en vertellen dat het geraden was en zij haar man meteen weer bellen, :lol: hoezo iedereen is er mee bezig? :mrgreen:

Maar lekker voor die man zo’n groot geld bedrag :thumbup:

Ik denk dat degene die het geraden heeft met pech langs de weg stond, de anwb terhulp geschoten is en de auto weer aan de praat kreeg, daarna vrolijk op weg naar huis en had Q-music opstaan… 8)

is er al een nieuw geluid of neit?

“Goeiemorgen Richard, wat ben je aan het doen?”

“Oh, ik schuif net mijn gevarendriehoek uit.”

:lol: