pvc vloer, laminaat of plavuizen?

wat is eigenlijk het verschil tussen pvc en vinyl?

wij hebben laminaat, heb er echt spijt van, zoveel krassen en putten van het spelen van de kinderen. loopauto rijd een paar rondjes en weer een paar krassen erbij.

Op zich valt het niet op, maar ik zie ze en stoor me er gewoon een beetje aan. Wilde eigenlijk vinyl maar pvc is dan misschien ook wel wat :think:

@Emma wrote:

wat is eigenlijk het verschil tussen pvc en vinyl?

wij hebben laminaat, heb er echt spijt van, zoveel krassen en putten van het spelen van de kinderen. loopauto rijd een paar rondjes en weer een paar krassen erbij.

Op zich valt het niet op, maar ik zie ze en stoor me er gewoon een beetje aan. Wilde eigenlijk vinyl maar pvc is dan misschien ook wel wat :think:

Jammer, ik denk dat je een mindere kwaliteit vloer hebt gekocht helaas. Die van ons kan bijna alles hebben. We hebben er 1 plekje op van een vuurwerksterretje die anne in de keuken uit haar handen had laten vallen, maar zelfs vallende pannen, rondrennende honden, skeelers, step etc gaat hier door de woonkamer en we zien er helemaal niks van (gelukkig)

@Kwakje wrote:

Ik zou voor pvc vloer gaan.

Precies deze vloer hebben wij in de hal, woonkamer en open keuken. Ideaal en super om schoon te houden.