Puzzels

Tja, zoals de titel al zegt ik ben op zoek naar puzzels.



Mijn dochter is echt verzot op puzzelen maar ze schiet enorm snel door de puzzels heen en dat is qua kosten nu wel echt te merken :oops:



Dus ben toch beetje op zoek naar 2e hands puzzels, en het liefst dan meerdere in één koop zodat de verzendkosten opwegen tegen de puzzel :slight_smile:



Ik zoek puzzels tussen de 150 en 300 stukjes met afbeeldingen van Disney, Hello Kitty, Dora, Nijntje etc. en dan het liefst wel met kinderformaat stukjes.

Ben je al eens bij een kringloopwinkel geweest?

Hier hebben ze daar volgens mij een hoop puzzels liggen.

Thnx voor de tip.



we hebben een vrij grote kringloop hier maar helaas geen puzzels voor Nami. De kinderpuzzels die ze hebben gaan tot 100 stukjes en dan ineens een gat tot 500 stukjes (en dat is toch weer net te veel van het goede). Maar ik ga er elke week even heen, je weet maar nooit wat ze ineens binnen krijgen.

Mijn buurvrouw kwam juist naar me toe of wij haar puzzels willen, maar onze jongens puzzelen niet en de kleine is nog te klein. Het zijn puzzels van 99 stukjes geloof ik en 1 is van een herdershond… Is dat wat? Dan ga ik snel naar haar toe, want ze zou ze anders weggooien.

Thnx :slight_smile: , heb zeker wel interesse als ze ze nog heeft, wat wil ze voor de puzzels hebben?

Oh :frowning: ze heeft ze dus na ons gesprek gelijk in oud papier container gegooid, sorry! Was goed bedoeld :shifty:

Maakt niet uit joh.

Vind het al ontzettend fijn dat je er aan dacht :slight_smile:

geen rommelmarkt in de buurt? of een weggeefhoek op fb dat je het daar vraagt?