puzzels??

mijn zoontje die in jan. 3 wordt is dol op puzzelen.

De puzzels die je vaak ziet van 4 in 1 doos (4/6/9/12 stukjes) maakt hij met 2 vingers in zijn neus, en vaak zit hij gewoon te doen alsof hij hem niet kan, kijk je even niet dan maakt hij ze achter elkaar.

Ik denk dat hij wel toe is aan iets meer uitdaging, welke puzzels van meer dan 12 stukjes gebruiken jullie… tips graag??

natas

Knap he, dat die kleintjes dat zo goed al kunnen :thumbup:

Eva puzzelt al sinds ze uit de buik komt geloof ik :smiley: Op een gegeven moment was ze ook echt toe aan meer uitdaging.

Toen ze 2,5 was maakte ze al puzzels van Dora met 49 stukjes.

Toch blijven de 4,9,12 & 16stukjes favoriet dus daar hebben we een hele stapel van.

Verder hebben we puzzels van Pooh (25), Mickey Mouse (50) Teletubbies (25), Noddy (35) en diverse van Dora en Bob de bouwer.

Vloerpuzzels zijn hier ook favoriet

Ik heb een grote doos met puzzels van poehbeer, 8 puzzels geloof ik met tussen de 12 en 24 stukken.

vloerpuzzels zijn hier erg in trek :thumbup:

en de puzzels van poehbeer en sesamstraat van 24 stukjes.

succes,

liefs van rose :-*

Hier heb ik veel vloerpuzzels maar die vind Stein alweer te makkelijk. Nu koop ik vaak puzzels van 40 stukjes en die vind ie leuk. Veel van disney, cars enzo

Inderdaad, vloerpuzzels zijn erg leuk !

Yara puzzelt ook erg graag en legt de puzzels van 100 stukjes zo weg. :shock: :shock: :shock:

Vind dat zo bijzonder knap :clap: :clap:

Op Marktplaats worden nogal eens puzzels aangeboden. Daar kun je voor weinig geld eens wat proberen. Hier Bob de Bouwer van 2 * 20, Dora van 48, 2 paddingtons van 48 en ze heeft weer dringend wat nieuws nodig. Die Dora is erg makkelijk. De Paddington’s zijn een niveautje hoger.

:think: Rhodé vind puzzelen dus echt niks aan…

Ze kan het wel, maar zodra ze iets te diep moet nadenken geeft ze het eigenlijk alweer op :shifty: Moet ik daar iets mee doen?

Rhode: Tuurlijk moet je daar niets mee doen, oja wel toch… je geen zorgen maken :wink: Gelukkig zijn alle kinderen anders joh!

Die van mij vind fietsen oid weer helemaal geen bal aan…

Eigenlijk was ik een beetje op zoek naar het “ei van columbus” vandaar mijn post, ik dacht nu zet er hier iemand… die en die puzzel die is helemaaaaaaaaaaaaaalll het einde.

Morgen is het hier gelukkig speelgoedbeurs dus ik zal eens gaan kijken!

De puzzels die ik nieuw leuk vindt kosten toch al gauw een euro of 11 per stuk. LEuk straks voor klaas enzo maar voor tussendoor vindt ik dat echt wat veel.

natas

Speciaal voor jou dan:

http://link.marktplaats.nl/196348192

Die is helemaaaaaaaaaaaal het einde !!!

:mrgreen:

Hier ook een puzzelfanaat en beide, zowel Peter als Aniek leggen ook grote puzzels van 60 en 100 stukjes zo weg.

Peter ziet heel snel details en is nog sneller dan Aniek.

Ze hebben hier beide een puzzeldoos van Clementoni gekregen met 10 puzzels. De hele doos kost 11,95 en er zitten dan 10 verschillende puzzels met diverse hoeveelheden in.

1x9, 2x12, 2x20, 3x48 en 2 van 60 stukjes.

Elk een doos met eigen thema, Aniek heeft ze van de princessen en Peter die van Cars.

Dus dat is ook nog es erg leuk en betaalbaar om te geven :thumbup:

Klinkt inderdaad enorm goed! Hebben ze dat in elke standaard speelgoedwinkel?

Ik heb twee vloerpuzzels van de Intertoys, één van boerderij en één van Jungle. Erg goedkoop en sinds hij 2 1/2 is al een groot succes. PB maar als je een foto wilt. Niet dat ik ze weg doe hoor, maar dat zoekt misschien makkelijker in de winkel :mrgreen:

Hier ook een puzzelfanaat!!!

Nick heeft voor zijn 3e verjaardag een doos van Clementino gekregen met puzzels van Cars. Ik denk dat Cell dezelfde bedoelde.

Er zitten 10 puzzels in van 9, 12, 18, 20, 48 en 60 stukjes.

Nick vindt ze helemaal geweldig en maakt ze dagelijks. De grootste puzzels zijn zelfs zijn favoriet.

Ook hebben wij zo’n soort doos van Winnie the Pooh. Deze heeft hij al wat langer en daar zitten dan ook de iets kleinere puzzels in. De grootste puzzel uit deze doos is geloof ik 24 stukjes.

Deze puzzels komen bij de Intert*ys vandaan maar ze zullen ze vast in veel meer speelgoedwinkels verkopen.