Ik was vanmorgen helemaal in shock!!!
Matthijs heeft helemaal alleen een puzzel gemaakt. (zo’n puzzel met voorgezaagde stukjes die je er dan weer in moet passen )
Hij heeft de puzzel pas 2 dagen en legt de stukjes er zo ineens weer in.
Ben belachelijk trots op hem :inlove:
Is dit trouwens vroeg (bijna 16 maanden) of gewoon???
(niet dat het uitmaakt hoor, ben nog steeds supertrots hahaha)
mooi op tijd ja, leuk hoor , lekker gevoel he die trotsheid :thumbup:
Geweldig he als ze je ineens versteld doen staan met iets wat ze kunnen.
Anne reikt mij de puzzelstukjes aan en dan mag ik puzzelen :roll: …heel knap hoor, zeker iets om trots op te zijn :thumbup:
heeft ie ws rekenkundig inzicht :mrgreen:
Aniek deed het ook al met 15 maand. die soort puzzels zijn nu totaaaal niet meer interessant tenzij ik er 7 tegelijk pak en alle stukjes door elkaar op 1 hoop kwak en dat zij dan moet kijken bij welke puzzel hij hoort… en dan nog is ze zo klaar :roll:
Peter, Peter krijgt nog geen eens een rondje in de vormenstoof al waren alle gaten rond :mrgreen:
Aniek lijkt dan ook papa (is ook goed in wiskunde en ruimtelijk inzicht) en Peter is meer een gelijkenis van zijn mama… we klooien maar aan en dan komen we erook :mrgreen:
Knap hoor
Stein kan ook van die houten puzzeltjes maken. Erg leuk is dat.
Hartstikke knap vind ik het
Hier ook zo èèn die de stukjes aangeeft en waar ik ze mag passen in het puzzeltje. Af en toe probeert meneer het zelf maar wanneer het niet in èèn keer past vliegen de puzzelstukjes om je oren :eh: Verder is ie heel niet ongeduldig :mrgreen:
Waw, leuk zeg!!! Goed hoor :thumbup: !!!
Nog even en hij gaat vals spelen… doet Saba met d’r vormenstoof… pakt ze gewoon het grootste gat en daar propt ze alles in, terwijl ze héél goed weet dat het anders moet :roll: :mrgreen:…
HAHAHA ja dat met die vormenstoof deed ie eerst ook. Alles in het grootste gat proppen.
Nu heeft ie het helemaal door!!! Zit dan op zijn manier de stukjes te benoemen. Bumba, boembaboe (= bumbalu) , nananoe (= nanadu)
HAHAHA, ik moet zo lachen om dat koppie als hij ineens ziet dat het stukje ook past hahaha. :inlove:
(CELL, idd wat je zegt met wiskundig inzicht. mijn vriend heeft zo’n wiskundeknobbel, dus dat heeft matthijs gelukkig geerfd hahahaha)