Puur genieten!

Lars ligt heerlijk in zijn warme bedje te slapen en ik zit samen met Tim op de bank Abeltje te kijken. Het is hondenweer, buiten is het koud en wij maken het binnen gezellig :inlove: :inlove: . Een pot thee erbij en speculaasjes :drool: , we vermaken ons prima :lol: .





Ik kan hier echt zo van genieten!



Ik weet het, volslagen nutteloze informatie natuurlijk :mrgreen: .



:-*

Maar wel leuk :mrgreen:



Ik ga zo met mijn dochter een tent bouwen in de woonkamer, en dan gaan we in de tent ook maar thee met iets lekkers nemen :mrgreen: :inlove:

ik kan ook heel erg genieten van de ogenschijnlijk kleine dingen van het leven.

dus zeker geen nutteloze info hoor, maar leuk !!!



geniet maar verder.



hier ook rustig:

Binnen lekker warm in tegenstelling tot buiten !

Michaël kijkt tv, ik KOK !

er zijn ergere dingen… :wink:



liefs

Gerda

Ooh zalig he… Jazz ligt ook lekker te slapen en ik heb mijn neefje te logeren… Heb hem net lekker ondergestopt met een dekentje op de bank… Kaarsjes aan en lekker bakkie chips op tafel…



Dat is het lekkere van deze donkere dagen…



Geniet lekker!

zo zijn jan en ik vanmiddag naar de film geweest, anubis

echt buiten spelen is beetje frisss

Echt hoor, hij was helemaal verdiept in die film, zooooo lief :inlove: :inlove: :inlove: .



“Mama, ik zal echt nooooooooit op het groene knopje van een lift duwen hoor!” :lol: :lol: :lol:



Het is hier tvmiddag :mrgreen: . Voor een keertje vind ik dat niet zo erg. Nu kijkt ie samen met Lars naar de Club van Sinterklaas.



Straks eten we een stokbroodje met soep en daarna mogen ze uitgebreid in bad. Dus niet even snel, maar lekker lang spelen en spetteren.



Echt een dag met een gouden randje :inlove: :inlove: