push up/voorgevulde zoogbeha's?

Normaal draag ik altijd push up bh’s. Nu met de borstvoeding kan ik eigenlijk nergens een push up zoogbeha vinden :think: . Ik draag nu een ‘gewone’ zoogbeha, die ik niet mooi onder strakke topjes vindt staan, zeker als er van die charmante vormloze compressen in zitten :eh:

hebben jullie een adres of tip waar ik een mooie, gevulde zoogbeha zou kunnen vinden? Ik had op wehkamp wel een voorgevormde noppies beha gezien maar ik vind het erg lastig om te beoordelen vanaf zo;n site…

Ik heb er ook naar gezocht en heb ook alleen die van noppies gevonden. Gepast en het zat voor geen meter en het werkte ook niet fijn. Ik heb in het begin voedingsbh zonder vorm/vulling gedragen en ben op gegeven moment gewoon mijn eigen bh’s weer gaan dragen, veel fijner. Ik maak tijdens het voeden de sluiting gewoon los, bh omhoog en voeden maar! (ziet er niet heel charmant uit maar ik voed toch niet in het openbaar dus dan is het niet zo’n probleem)

prenatal verkoopt ze gewoon? Zijn vlg mij niet heel erg gevuld maar iig wel voorgevormd.

Ze verkopen noppies ook daar, toevallig gisteren nog gezien.

Wat wil je uitgeven, Anders even google op, ** Ook te koop bij ***

Edit beheer link verwijderd

Ben benieuwd of iemand hier daar ervaring mee heeft?

Ik vind ze er heel mooi uit zien :slight_smile:

bij de prenatal heb je idd ook van die voorgevormde… en het lijkt mij zo niet lekker voeden.

Zag er laatst een hele leuke, maar heb het niet gepast, omdat het me zo onpraktisch lijkt… dat vouwt toch niet fijn weg? Dan heb je zo’n ‘klomp’ onder je borst zitten denk ik dan.

Misschien toch maar eens gewoon gaan passen, dan weet ik het zeker natuurlijk :slight_smile:

Dat is misschien wel waar ja…

Maar ik weet ook nog hoe het me op een gegeven moment tegen ging staan dat ik de boel niet een beetje kon liften en me zo iets beter kon voelen over mijn figuur :wink:

Destijds was ik al heeeel blij met mijn lichtroze (zonder beugels in lelijk model) die ik vond ipv zwart of wit.

zelf ben ik erg tevreden over mijn beugel bh van Anita.

Die houdt de boel ook lekker op zijn plek :wink:

Is ook nog eens een mooie bh om te zien.

Wil er alleen nog wel een mooie bij… want de anderen die ik heb zijn saaaaaaai.

Met beugel lijkt me idd al een hele verbetering.

ik weet ook niet of het toen uberhaupt niet te vinden was of alleen in de duurdere winkels waar ik niet kwam :wink: Ik baalde er na een tijd iig wel van (na een jaartje ofzo hoor, dus dan deed ik af en toe gewoon een bh aan waar ik wel blij van werd :lol: .

Dus ik vond nu dat ik best een goede mooie voedingsbeha mag.

Ik heb voorgevormde (althans opgevulde voedings)beha’s van de Hema (toen ze die nog hadden) en 1 van prenatal…en ja, het ziet er super uit onder een strak shirtje, want je ziet de zoogcompressen niet…maar met voeden is het kwalitatief uitermate teleurstellend :wink:

Ze klappen steeds terug of niet helemaal naar beneden waardoor je ukkie niet goed bij je borst/tepel kan komen…

Misschien zijn lilypads voor jou een oplossing?

Ben nog steeds wel blij met mijn hema bh’s van 2 jaar terug…kan ze nu niet meer vinden, maar dat zijn niet van die lompe saaie witte of zwarte beha’s maar bruin, grijs en grijs met stippen/bloemen…maar daar heb jij nu niks aan…

Ow en beugelbeha’s zijn niet prettig/aangeraden als je ze ook 's nachts draagt…en dat doe ik nu wel ivm met de compressen en eventuele lekkage…

Ik heb zo’n voorgevormde bh van de prenatal. Er zit geen beugel in, maar de manier waarop de bh gestikt is geeft wel een vergelijkbare ondersteuning als een beugel.

Het lijkt mooi onder kleding, je ziet de compressen niet zitten.

Maar inderdaad wat mamaMarije zegt, als je de cup naar beneden vouwt voor het voeden, zit het toch niet helemaal lekker. Nou vind ik dat met kolven niet echt een probleem. Maar wel als mijn dochter drinkt. Dus naar mijn werk draag ik die bh regelmatig. Maar thuis en 's nachts ga ik toch voor de minder mooie, maar wel praktische “gewone” voedingsbh’s. Want 's nachts zit zo’n voorgevormde bh echt niet lekker.

ik heb die voorgevormde bh’s van noppies, wat er al gezegd wordt, zitten mooi onder een shirtje maar met voeden niet erg handig, ik vouw ze nu helemaal onder mijn borst en dan gaat dat wel redelijk!

's nachts draag ik die lekker gemakkelijke bh’s van hema of niets

hier draag ik 's nachts nooit een bh… alleen in de kraamweek die 2 nachten met stuwing.

Doordat er continu druk op staat blijf je ook mee last hebben van toeschieten/ lekken.

Verschoon het bed wel wat vaker :slight_smile: (al moet ik zeggen … nu meneertje op 2 weken tijd misschien nog 3 nachten is gekomen … ik de laatste dagen niet meer wakker word in een melkbad. Dat was de eerste paar nachten wel anders :shifty: ).

Laatst trouwens niet praktisch zoogcompressen vergeten en midden onderweg tussen school en huis mega toeschietreflex… liep best ongemakkelijk met 2 armen voor me langs de wagen duwend :lol: .

Bij de Wehkamp zijn die van Noppies nu in de aanbieding! Ze zijn wel mooi voor onder strakke kleding idd, dan heb je dat ‘koplampeneffect’ wat minder. Maar met voeden zijn die zonder vulling makkelijker…

Bij mijn eerste heb ik minstens 9 maanden last gehad van incontinente borsten (en zo lang ook 's nachts een beha moeten dragen) :evil:

Bij de tweede nooit een druppeltje gelekt en nu… loop ik weer constant leeg!

Je reinste melkverspilling vind ik het!

Maar ik snap niet waarom dat per bv-periode zo kan verschillen :think:

ik voed allang weer in mijn gewone Marliesjes. Plop boezem er zo uit. Ik heb echt maar een maand of wat voedingsbeha’s gebruikt. TOen vraag en aanbod goed was gestemd en ik niet meer lekte was het gauw bekeken ermee!

Dat zit toch helemaal niet lekker lijkt me?

Niemand ervaring met die mammae beha’s? Die flap je namelijk opzij open en niet naar onder, maar echt heel praktisch lijkt me dat onder de shirtjes die ik draag bij nader inzien ook niet, ja met zo’n blouse als de mevr van de website draagt… maar ja, zo kleed ik me doorgaans niet :wink:

ik weet niet meer van welk merk maar heb er 1 via google

en die zit super :thumbup: