puregon "kwabje"

Grappige titel toch?

Maar ik heb even een vraag voor puregon gebruiksters. vorige keer ging ik voor t eerst spuiten met 75 iu en kreeg ik een soort van kwabje in/om de spuitzone. Alsof ik ineens aangekomen was, echt een vetkwabje. Ook volede ik wel wat gerommel onderin mijn buik. Had toen al zoiets er gebeurd van alles. Wat bleek, had op dag 10 al 7 eitjes van 14/15 mm dus de wacht toegezegd gekregen. Daarna bleek er een cyste te zitten.

Na wachten enz nu aan 2e ronde begonnen. Deze keer maar 50 iu en een dag later gestart. Morgen fm op dag 10. Alleen weer voel ik gerommel in mijn buik, soort van steekjes en weer een kwabje net als toen.

Dus wat ik me afvraag, kan dat kwabje gewoon een bijwerking zijn van de hormonen? En dat beetje gerommel voelen, steekjes achtig enzo, komt dat iemand bekend voor hier?

Ik ben benieuwd!

Groetjes

Wienie

Heej Wienie,

Grappige titel! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb al op je gereageerd in het andere topic, dus ik hoop dat je hier nog meer reacties krijgt!

Groetjes,

Jippie

Hoi hoi

Jeetje wat bizar?

Ik heb van mijzelf als kwabjes (lees buikje), maar heb niet meer kwabjes of gekke dikke plekjes gespot bij mezelf. Ik spoot 50 IE en dat 8 dagen lang (van dag 13 tm 20) en mocht toen al Pregnyl, bij 1 groot ei van 18 MM. Zag er dus heel goed uit eigenlijk.

Heb ook geen last van andere bijwerkingen?

Ik heb wel eens gehoord van vrouwen die aan de magere kant waren wel een soort verdikte plekken kregen en een beetje blauw? En dat was idd een reactie van de hormonen en gebrek aan spek op de buik zeg maar…

Ik hoop dat iemand nog iets zinnigs kan zeggen hierover!

Veel succes en hopelijk niet te veel eitje :wink:

liefs Gabby :slight_smile: