puregon en krampen

ik spuit sinds dinsdag puregon nu merk ik sinds een dag of 3 dat ik middags/avonds heel even pijnlijke steken in me buik krijg!

wie heeft dat ook gehad? en wat zou dit kunnen zijn?

het is niet buikpijn echt van die felle steken en het is zo weer over

Ik denk dat je misschien je eierstokken of de groei voelt. Met Puregon kun je hier vrij snel last van hebben. Heb je ook een drukkend gevoel? Het kan verder geen kwaad, hoor! Succes met je fm morgen! Hoe laat moet je?

ja voel ook een druk idd

ik moet er morgen 9 uur zijn! erg spannend ben benieuwd wat het met me doet

Spannend, ik hoop op een mooie follikel! Het liefst twee, natuurlijk!

Ik ben erg benieuwd of je hier beter op reageert dan op de Clomid. Succes morgen! :-*

Inderdaad, zal wel de groei van je eierstokken zijn. Ik had dat ook sneller bij Puregon.

Maar indien het té erg wordt moet je wel je gyn raadplegen hoor, dan is er kans op overstimulatie, maar is echt een ieniemieniewaterkansje hoor dus zal wel de groei zijn.

Veel succes meid.

Ik heb dat altijd een half uurtje na het spuitenvan de Puregon. Je voelt de eitjes echt reageren op de Puregon, volgens mij!

kom net terug van de fm en er groeit mooi een eitje(2)

donderdag weer heen voor nog een fm

het is idd de eigroei dat je kan voelen zei de arts niks om me zorgen over te hoeven maken!

Wat fijn dat je eitje(s) zo goed groeit. Dat komt donderdag vast goed bij de tweede meting. Succes hoor!

ik heb gister me eisprong gehad nu heb ik me toch een buikpijn het was gister zo erg dat lopen en zitten me zelfs pijn deed :frowning:

komt dit door de puregon zo heftig heb ik het nog nooit gehad :think:

dit was de eerste keer voor mij met puregon

Hee Roosje!

Een eisprong kan inderdaad wel eens zo’n pijn doen. Het kan verder geen kwaad, hoor. Misschien dat je follikel nog eventjes een groeispurt heeft gemaakt sinds donderdag en dus wat groter was toen je je eisprong had. En dat kun je dan misschien wel voelen. Is het nu weer over?

Groetjes,

Jippie

nee was het maar waar :oops:

Balen, zeg… Dan maar lekker op de bank met een kruikje op je buik! :-*

nee moest werken helaas ben nu lekker thuis en ga zo lekker douchen en vroeg naar bed :wink: