Punniken hoe moet dat ook alweer...

:oops:

Ik koop weer eens iets, beschrijving staat simpel…

Dus ik denk doe ik effe, niet dus! Ik weet niet meer hoe het moet.

Kan iemand mij simpel uitleggen hoe het moet en hoe ik dan ook verder moet?

Want ik snap er de ballen niet van.

you tube??



juul heeft voor twee weken terug een punnik klosje gewonnen :slight_smile: en mama is aan het punniken! :slight_smile:

http://www.youtube.com/watch?v=40E1Noi_KSA&feature=related

Oeh, dat is zó leuk ! :mrgreen:



Heb het regelmatig gedaan en heb hier nog een klosje ergens liggen, van toen ik 8 was ofzo. :oops: :mrgreen:

Stomme alleen is dat altijd, net als ik al een lekker eind bezig ben, al m’n draad van de haakjes vliegt omdat je steeds harder moet trekken om het over het haakje te krijgen… Doe je het dan 1 keer te hard (heb ik áltijd), wip je alles van je haakjes af en kan je opnieuw beginnen…

Weet je wat ik dacht?

Dat je de eerste knoop die je moet doen, moet blijven doen, ik vond het ook zo raar alles bleeef aan de haakjes hangen, snapte het al niet.

Nu ga ik dus verder met punniken… nu ik het wél snap!



Thanks!

Owww leukkk , ik kan het zelf ook niet overigens,maar de meiden hier ( 9 7 en 5 ) zijn er alle 3 mee bezig. De 1 kan het wat beter/netter als de ander,maar zijn wel druk er mee.

Wendy is nu een lange string aan het maken en wil er een handtasje van maken :shifty: :mrgreen: Ze heeft al helemaal bedacht hoe dat moet :thumbup:



Hoop het lukt je, succes :thumbup:

Nou, heb ook een punnik setje bij de intertoys gekocht (thanx voor de inspiratie Sweet love :mrgreen: ) alleen was na 2 minuten al klaar. :roll:

Wat een punnik naald zit er bij zeg. Zo slap en dun dat hij na 3 keer steken al compleet is omgebogen/stuk is en je het draad gewoon écht niet meer over de haakjes heen krijgt :eh:



Ben ik nou de enige die dat áltijd heeft, dat ik de draadjes amper nog over de haakjes heen krijg ? Ik trek ze toch echt niet mega strak aan, maar veel losser kan ook niet… En als ik harder probeer te trekken, zit ik dus óf zoals nu met een kapotte punnik naald, of schiet ineens ál het draad van alle haakjes… :think: En kan je opnieuw beginnen…

Ik heb ook nog een punniksetje liggen geloof ik :think: En anders weer eens kijken voor een nieuwe :mrgreen: Wel rustgevend vind ik altijd.



Dank je voor je motivatie Sweet

je moet gewoon een kleine maat haaknaald nemen!! :slight_smile: dan is punniken pas echt leuk!



zag een leuk patroon, eerst was er 25 meter gepunnikt en daarna gehaakt, als lampekapje :inlove:

Ik heb geen haaknaald :oops: :shifty: :mrgreen:



Misschien vind ik nog wat in m’n 1euro-naaidoos van de action… :think: